Damen Shipyards wygrało kontrakt z portem w Antwerpii na budowę dwóch holowników typu RSD 2513.
Jak wyjaśnił Damen, RSD Tug 2513 jest dedykowanym holownikiem do obsługi statków o uciągu 70 ton. Posiada dwa łuki, co zapewnia optymalną wydajność zarówno podczas operacji wspomagania dziobu, jak i rufy.
Holowniki niskoemisyjne będą wyposażone w w pełni certyfikowany morski system redukcji NOX firmy Damen, dzięki czemu będą zgodne z IMO Tier III i będą wyposażone w funkcje przeciwpożarowe FiFi 1
- Przywiązujemy dużą wagę do stworzenia zrównoważonego portu - powiedziała Celine Audenaerdt, kierownik techniczny Portu Antwerpia. - Systematycznie zastępujemy nasze holowniki nowoczesnymi jednostkami, bardziej przyjaznymi dla środowiska. Kupno dwóch holowników Damena wpisuje się w tę strategię. Nowe holowniki mają bardziej o Benelux.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów