PMK
CMA CGM, czwarty największy armator kontenerowców, nie będzie przyjmował zamówień na dostawy towarów do portów leżących na południu Chin przez kilka pierwszych tygodni 2021 roku. Powodem jest zawieszenie usług przery z mniejszyc je załadować na duże statki.
CMA CGM podjęło decyzję w momencie globalnego niedoboru kontenerów, co zmniejszy rosnący eksport z Chin. Światowi handlowcy bowiem masowo kupują wszelkiej maści towary,
od sprzętu AGD po środki ochrony indywidualnej po kryzysie koronawirusa.
Armatorzy feederów z Południowych Chin i Hong Kongu ogłosili zawieszenie działalności od 5 stycznia do 21 lutego Wiąże się to z wymogiem kwarantanny nałożonej na załóg statków z powodu pandemii koronawirusa przed rozpoczęciem się chińskiego Nowego Roku.
CMA-CGM nie odpowiedziało natychmiast na prośby o komentarz.
Księżycowy Nowy Rok w 2021 roku przypada na 12 lutego. Jest to tygodniowe święto w Chinach, które zwykle prowadzi do zatłoczenia portów w kraju.
Chiny kupują porty i terminale na Jedwabnym Szlaku
Urząd Morski szuka wykonawcy pogłębiarki utrzymującej tor wodny na kanale żeglugowym przez Mierzeję
Wisła – barka jest teraz rozładowywana w porcie w Gdańsku
PRCiP Sp. z o.o. rozbudowuje część terminalu w Świnoujściu
Porty odegrają kluczową rolę w procesie transformacji energetycznej UE podaje BPO
Efektywne logistyczne rozwiązania dla klientów są motorem napędowym rozwoju ESA Logistika
Ropa brent | 64,38 $ | baryłka | 0,00% | 21:58 |
Cyna | 28060,00 $ | tona | 1,15% | 9 kwi |
Cynk | 2807,00 $ | tona | -0,71% | 9 kwi |
Aluminium | 2250,00 $ | tona | -0,75% | 9 kwi |
Pallad | 2680,00 $ | uncja | 0,00% | 21:57 |
Platyna | 1191,10 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Srebro | 25,11 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Złoto | 1731,30 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |