Spółka zależna Grupy COLI, Asia Break Bulk, nawiązała strategiczne partnerstwo z CSL Shipping. CSL i ABB będą ściśle współpracować w celu wprowadzenia na rynek wielozadaniowego przewoźnika CSL Jian Yang Hua Qing. Statek posiada 2 dźwigi 250 mt do załadunku ładunków typu breakbulk, heavy lift i project cargo.
Operator MPP Asia Break Bulk i CSL z siedzibą w Szanghaju będą wspólnie obsługiwać statek, umożliwiając obu firmom uzyskanie dodatkowego pokrycia rynku w segmencie MPP i zwiększenie dostępności dla klientów na całym świecie.
- COLI stale rozszerza swoją działalność, aby zaoferować klientom więcej możliwości żeglugi i zwiększyć swoją obecność na rynku chińskim. Niedawno dodaliśmy do naszej floty "MV ABB Victoria", wielozadaniowy przewoźnik typu F240. Dzięki temu dodatkowemu statkowi możemy obsługiwać jeszcze większą różnorodność ładunków i projektów o udźwigu do 500 ton. Cieszymy się na owocną współpracę z naszymi partnerami z CSL Shipping - stwierdza Felix Peinemann, dyrektor zarządzający Grupy COLI.
- To partnerstwo wzmocni naszą globalną sieć, dzięki czemu będziemy mogli oferować lepsze usługi naszym klientom. Zespoły handlowe, operacyjne i inżynieryjne obu firm będą ściśle współpracować, aby zapewnić najwyższą jakość i standardy dla naszych wspólnych klientów. Rzeczywiście, postrzegamy ten krok jako kamień milowy dla CSL - dodaje Jack Lee , dyrektor zarządzający CSL Group.
COLI Schiffahrt & Transport jest niemieckim dostawcą rozwiązań logistycznych koncentrującym się na ładunkach typu breakbulk i heavy lift. Oprócz siedziby głównej w Hamburgu, Grupa COLI posiada biura w Bremie, Rotterdamie, Antwerpii, Stambule, Rio de Janeiro, Sao Paulo, Gujanie, Dubaju, Singapurze, Szanghaju, Seulu i Tokio.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii