W ciągu ostatnich lat, wraz z rozwojem całej gospodarki, postępuje również rozwój gospodarki morskiej. Dynamicznie wzrastają przeładunki w polskich portach oraz umacnia się pozycja polskich stoczni. Jednak, nadal słabym punktem gospodarki morskiej pozostaje żegluga pod narodową banderą.
Dlaczego jest nam potrzebna morska flota handlowa? Co zrobić i jak zrobić, aby uprawianie żeglugi pod narodową banderą stało się opłacalne a flota handlowa stała się mocnym punktem gospodarki morskiej? O tym będzie konferencja. O tych sprawach będą mówili i dyskutowali prelegenci oraz uczestnicy konferencji.
Konferencja organizowana jest pod auspicjami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.
Konferencja odbędzie się 24 kwietnia 2024 roku w godzinach 9:30 - 14:00 na Wydziale Nawigacyjnym UM przy al. Jana Pawła II 3 w Gdyni.
Program konferencji i rejestracja:
https://sites.google.com/view/polskabandera-konferencja/
Udział w konferencji jest bezpłatny, rejestracja wg kolejności zgłoszeń, ilość miejsc ograniczona. Wymagane potwierdzenie udziału w formularzu rejestracyjnym na stronie internetowej konferencji.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth