Damen Shipyards Group podpisało umowę z Port Marlborough New Zealand (PMNZ) na dostawę holownika ASD 2312. PMNZ będzie obsługiwać holownik w Picton Harbour, gdzie będzie świadczyć usługi holownicze dla ponad 3000 statków o pojemności 500 GT+, które będą zawijać co roku.
W zeszłym miesiącu podczas dorocznego Damen Maritime Festival w Holandii, Sri Lanka Shipping Company, spółka zależna Advantis Group, i Damen Shipyards podpisały umowę na dostawę dwóch nowych holowników ASD Tug 2312. Jest to pierwszy raz, kiedy obie organizacje prowadzą wspólne interesy, a statki są już budowane w stoczni Damen Song Cam w Wietnamie.
W porcie w Rotterdamie już jest nowy holownik portowy do operacji w zatoce. Dostawa miała miejsce w rekordowo krótkim czasie po podpisaniu umowy pod koniec października.
Dzięki FORCE Technology w centrach symulacji na całym świecie można sprawdzić, jak pływa się popularnym holownikiem Damen ASD 2312.
Kompaktowy, wielozadaniowy, zapewniający imponujący uciąg na palu rzędu 70 T. Wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania holownik Ajax dołączył właśnie do floty przedsiębiorstwa WUŻ Port and Maritime Services Ltd Sp. z o.o. Do Gdańska przypłynął we wtorek (1 lipca) rano.
„WUŻ” Port and Maritime Service będzie miał nowy holownik. To jednostka Ajax, zbudowana według projektu ASD 2312 stworzonego przez Grupę Damen. Pierwotnie, miała dotrzeć do Gdańska wiosną tego roku, ale pandemia koronawirusa zakłóciła harmonogram. Nowy holownik zobaczymy najwcześniej za miesiąc.
„VG” ujawnia: członkostwo w związkach warunkiem pracy Polaków dla Equinora
Konferencja PSEW: morska energetyka wiatrowa kołem zamachowym polskiej gospodarki
Przełożony start rakiety z polskimi satelitami. Pozwolą skuteczniej monitorować sytuację na Bałtyku
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
Rosyjska Flota Pacyfiku ćwiczyła na Oceanie Indyjskim. Kreml szuka partnerów w Azji
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej