Ecobunker, japoński właściciel i operator bunkierek LNG, zwodował swój pierwszy statek w stoczni Fukuoka Shipbuilding.
Armator to joint venture założony przez Uyeno Transtech, Sumitomo, Yokohama Kawasaki International Port Corporation i Development Bank of Japan. Chrzest i wodowanie jego pierwszego statku odbyło się we wtorek.
Jednostka Tokyo Bay to wszechstronna bunkierka zdolna do bunkrowania zarówno LNG, jak i paliwa o niskiej zawartości siarki (VLSFO).
Statek o długości 95,5 metrów ma pojemność 2,5 tys. m3 dla LNG i 1,5 tys. m3 dla VLSFO. Teraz na jednostkę czeka proces wyposażania w niezbędny ekwipunek i zbiorniki.
Firma zobowiązała się również do dalszego promowania przyjaznego dla środowiska paliwa bunkrowego, mającna celu przyczynienie się do rozwoju Zatoki Tokijskiej jako jednego z wiodących na świecie węzłów bunkrowania LNG.
W związku z pandemią COVID-19 ceremonia nadania imienia i startu odbyła się z ograniczoną liczbą uczestników.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów