Ecobunker, japoński właściciel i operator bunkierek LNG, zwodował swój pierwszy statek w stoczni Fukuoka Shipbuilding.
Armator to joint venture założony przez Uyeno Transtech, Sumitomo, Yokohama Kawasaki International Port Corporation i Development Bank of Japan. Chrzest i wodowanie jego pierwszego statku odbyło się we wtorek.
Jednostka Tokyo Bay to wszechstronna bunkierka zdolna do bunkrowania zarówno LNG, jak i paliwa o niskiej zawartości siarki (VLSFO).
Statek o długości 95,5 metrów ma pojemność 2,5 tys. m3 dla LNG i 1,5 tys. m3 dla VLSFO. Teraz na jednostkę czeka proces wyposażania w niezbędny ekwipunek i zbiorniki.
Firma zobowiązała się również do dalszego promowania przyjaznego dla środowiska paliwa bunkrowego, mającna celu przyczynienie się do rozwoju Zatoki Tokijskiej jako jednego z wiodących na świecie węzłów bunkrowania LNG.
W związku z pandemią COVID-19 ceremonia nadania imienia i startu odbyła się z ograniczoną liczbą uczestników.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza