PARTNER-SHIP planuje w 2016 roku inwestycje w innowacyjne technologie, zdobywanie uprawnień i certyfikatów, oraz proces uzupełniania przez pracowników wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonywania zadań. O rozwoju firmy rozmawiamy z właścicielem, Krzysztofem Ozygałą.
Jak może Pan podsumować miniony rok?
Rok 2015 był bardzo pracowity, jednak wysiłek opłacalny co miało odzwierciedlenie w zyskach. Nasza firma, oprócz dotychczasowych długoletnich współpracy z firmami, nawiązała wiele ciekawych kontaktów, które zaowocowały nowymi zrealizowanymi zleceniami.
Jakie macie plany na nowy rok?
W 2016 roku chcemy wdrożyć certyfikacje ISO 9001: 2015, PN- EN 1090. Najważniejszą kwestią jest rozwój firmy i realizacja strategii dywersyfikacji czyli wejścia na nowe rynki z nowymi produktami, przy zorientowaniu na zyski i szybki wzrost przedsiębiorstwa. Będziemy starali się pozyskać nowych klientów w Europie i krajach skandynawskich. Ponadto będziemy uczestniczyć w konferencjach i targach branżowych na terenie Polski i za granicą.
Zamierzacie też inwestować w pracowników.
Nasi pracownicy mają zaplanowane szkolenia z zakresu IT, szkolenia językowe. W miarę możliwości staramy się wspierać i promować szkolnictwo zawodowe, stale zacieśniając współpracę z Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
Nad czym będziecie pracować w najbliższym okresie?
Przyspieszenie obrotu towarowego oraz poprawa jakości to bardzo istotne aspekty, które stale będą traktowane priorytetowo w PARTNER-SHIP. Rozwój przedsiębiorstwa to też umacnianie jego pozycji na rynku krajowym i zagranicznym, co też mamy na uwadze.
***
PARTNER-SHIP to firma prężnie działająca w branży obróbki metali. Produkowane przez przedsiębiorstwo wyroby cechuje wysoka jakość. Firma wykonuje bardzo dużo różnego rodzaju maszyn, urządzeń, części zamiennych, specjalistycznych narzędzi i innych elementów.
PARTNER-SHIP posiada bogato wyposażony park maszynowy skupiony na warsztacie mechanicznym o dużej powierzchni. Kluczowym atutem firmy jest wysoko wykwalifikowana kadra z wieloletnim stażem na swoich stanowiskach pracy. Firma zatrudnia głównie tokarzy, frezerów, wytaczarzy, wiertaczy, szlifierzy narzędziowych oraz wiele innych osób, takich jak mechaników, spawaczy, czy konserwatorów. Zespołem tym kierują inżynierowie, którzy potrafią rozwiązać niemalże każdy problem z zagadnienia obróbki mechanicznej i konstrukcji stalowych.
Firma powstała 1 sierpnia 2004 roku jako międzynarodowy dostawca maszyn i urządzeń oraz części zamiennych dla przemysłu okrętowego.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii