ew
Zgodnie z nową ustawą, która powstała między innymi po to, by ożywić przemysł złomowania statków – właściciele zakładów są zobowiązani do zapewnienia ubezpieczenia zdrowotnego wszystkim pracownikom oraz przestrzegania wszystkich globalnych przepisów i konwencji.
Dodatkowo, ustawa wyznaczyła strefę w Chittagong specjalnie dla przemysłu złomowania statków. Stworzenie stoczni bez pozwolenia, poza strefą lub sprowadzenie statków bez zaświadczenia o braku sprzeciwu (NOC) jest zagrożone karą dwóch lat pozbawienia wolności i / lub grzywną od 1 miliona BDT (taków bengalskich) do 3 milionów BDT.
Ustawa zakłada również utworzenie 14-osobowej rady, która będzie nadzorować czynności związane z recyklingiem. Rząd Indii utworzy również zakład przetwarzania, składowania i usuwania odpadów w ciągu trzech lat od uchwalenia ustawy.
Stocznie w Bangladeszu są w centrum uwagi ze względu na skandaliczne warunki pracy, które doprowadziły do wielu wypadków śmiertelnych. Ponadto, przemysł recyklingu w Bangladeszu jest jednym z największych na świecie, zaraz po sąsiednich Indiach.
Finowie wytyczają nowy kurs statkiem Electramar. Stocznie z UE i Dalekiego Wschodu za burtą
Ruszyła cyfrowa rewolucja sektora MŚP. Inauguracja Pomorskiego Hubu Innowacji Cyfrowych
Stępka pod okręt hydrograficzny dla sił morskich Włoch położona
Babcock rozwija współpracę z Saab w związku z budową korwet dla sił morskich Szwecji
„Falami pisane” czyli Wspólne Świętowanie WISTA Poland i Stowarzyszenia Kapitanów Żeglugi Wielkiej
Dni Otwarte „Cutting Meets Welding" poświęcone automatyzacji cięcia i spawania