Targi SMM w Hamburgu powracają po pandemicznej przerwie już w najbliższym tygodniu. Międzynarodowe Targi Budowy i Wyposażenia Statków, Maszyn i Technologii Morskich potrwają od 6 do 9 września.
Transformacja cyfrowa, zmiany klimatyczne i transformacja energetyki morskiej wymagają przełomowych, możliwych do wdrożenia rozwiązań – na 30. SMM znajdą się w centrum uwagi. Dzięki rozszerzonej gamie tematów i dodatkowym formatom prezentacji, wiodące międzynarodowe targi branży morskiej bardzo ściśle towarzyszą zmianom, staną się miejscem prezentacji najnowszych osiągnięć i propozycji rozwiązań technologicznych oraz dyskusji o przyszłości i perspektywach rozwoju branży.
Od 6 do 9 września 2022 zwiedzający z całego świata będą mieli pełny przegląd innowacji we wszystkich sektorach morskich. Targi SMM będą pretekstem do spotkania na żywo na terenach wystawienniczych centrum wystawienniczego oraz w specjalistyczne konferencje klasowe.
Międzynarodowe Targi Budowy i Wyposażenia Statków, Maszyn i Technologii Morskich to długo oczekiwane wydarzenie branżowe, które są znakomitą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych z liderami rynku i nowicjuszami.
W wydarzeniu uczestniczy ok. 2000 wystawców, a stoiska i pawilony narodowe odwiedza przeciętnie 50 tys. gości. Targom towarzyszą sympozja dot. finansów, bezpieczeństwa morskiego czy dni kariery.
Polscy wystawcy na SMM
Wśród polskich wystawców znajdzie się m.in. stocznia Crist z Gdyni, MRS Gryfia ze Szczecina, Gdańska Stocznia „Remontowa”, Grupa Przemysłowa Baltic, Polski Rejestr Statków, Baltic Spares Service, NGL Machining i wielu innych.
Warto szczególnie zajrzeć do stoiska Stoczni Nauta, która świętuje 95-lecie. Z ofertą polskiej stoczni można się zapoznać, od 6 do 9 września, przy stoisku nr B2.EG.402.
GospodarkaMorska.pl i MarinePoalnd.com są partnerami medialnymi imprezy. W blokach prasowych będzie dystrybuowanych kilkaset egzemplarzy katalogów MarinePoland.com Maritime Export Catalogue.
Zapraszamy na relację wideo z targów już w przyszłym tygodniu.
Venture Global LNG kupuje nowe gazowce. W tle postępowanie arbitrażowe największych firm energetycznych
Vera Navis projektuje innowacyjny patrolowiec dla Marynarki Wojennej Portugalii
Vard rozpoczyna próby morskie statku operacyjnego dla Rem Offshore
W stoczni Remontowa Shipbuilding S.A. odbędzie się położenie stępki pod niszczyciel min, przyszły ORP Rybitwa
W Singapurze przeprowadzono pierwsze na świecie bunkrowanie statku ciekłym amoniakiem
Wärtsilä wspiera zoptymalizowane operacje o niskiej emisji dla dwóch statków P&O Ferries