W profilu produkcyjnym stoczni CRIST S.A.
znajdują się obecnie:
• jednostki rybackie, promy,
• jednostki transportowe (statki morskie),
• konstrukcje morskie i jednostki typu „offshore”,
• pełnomorskie barki i pontony transportowe,
• jednostki specjalistyczne,
• konstrukcje stalowe nabrzeży portowych,
• konstrukcje hydrotechniczne,
• konstrukcje stalowe lądowe,
• elementy konstrukcji wież wiatrowych.
Stocznia Crist współpracuje z armatorami i stoczniami z Polski, Holandii, Niemiec, Norwegii, Danii, Francji, Finlandii, Belgii, Islandii i Stanów Zjednoczonych.
Zakład Nr 1 w Gdańsku: o powierzchni 10,5 ha posiada bezpośredni dostęp do nabrzeży i kanału Martwej Wisły.
Obejmuje dwunawową halę montażową, wyposażoną w odpowiednie urządzenia do prefabrykacji konstrukcji stalowych, obróbki mechanicznej lekkiej i ciężkiej. W przybudówce hali znajduje się pełen węzeł socjalno-biurowy.
Poza halą znajduje się tam również obszar produkcyjny z:
• 2 pochylniami – bramową i otwartą,
• 7 żurawiami KONE, o udźwigu od 50 do 150 T i wysięgu od 55 do 63 m.,
• 4 łożami prefabrykacyjno – montażowymi,
• 2 kratownicami,
• 2 komorami do śrutowania i malowania.
Zakład Nr 2 w Gdyni (tereny byłej Stoczni Gdynia): o powierzchni łącznej 28,1 ha wraz z pełnym
wyposażeniem produkcyjnym obejmuje:
• Suwnicę Bramową o rozpiętości 153 m i udźwigu 1000 ton (największa w rejonie Morza Bałtyckiego),
• Suchy Dok o wym. wew. 379 x 70 x 8 m, miejsce końcowego montażu kadłubów statków,
• 5 żurawi KONE o udźwigu po 150 ton,
• 4 hale obróbki blach i profili okrętowych oraz prefabrykacji sekcji płaskich i przestrzennych kadłuba statku
wyposażonych w 61 suwnic i żurawi o udźwigu od 5 ton do 120 ton,
• ciąg technologiczny obróbki materiału zwierający:
– linię czyszczenie i konserwacji blach i profili,
– 10 maszyn do cięcia gazowego i plazmowego blach,
– Walce o długości roboczej do 12 mb,
– 3 prasy hydrauliczne o nacisku 400-1000 ton,
– 2 giętarki do profili okrętowych.
• ciąg prefabrykacji sekcji okrętowych składa się z linii montażu i spawania płatów (profile i usztywnienia
ramowe),
• platformę samojezdną o udźwigu 320 ton, do transportu poziomego sekcji i bloków okrętowych.
Oferujemy: statki rybackie, budowę i remonty kadłubów, remonty klasowe, konstrukcje stalowe, systemy rurowe i obróbka lini wałów, gięcie i walcowanie blach do 32 mm , dokumentacje warsztatowe , dokumentacje traserskie. PRZERÓB około 4 000 ton
Innowacyjna
Wodowanie nowoczesnego statku polarnego C 325 Pirou w stoczni CRIST
CRIST S.A. - OUR SHIPYARD
Z krajobrazu Gdyni znika napis z legendarnej suwnicy
Hybrydowy prom ze stoczni Crist wypływa na próby morskie
Wyposażanie doku do budowy osiedla w Monako w agregaty prądotwórcze
CRIST - próby morskie jednostki Artic Fjell
CRIST - uroczyste przekazanie armatorowi jednostki B69/2 Artic Fjell
CRIST wodowawanie nowoczesnego statku serwisowego
Stocznia Crist SA na targach Baltexpo 2013
Innowacyjny statek VIDAR ze stoczni CRIST przekazany do służby
Innovation by CRIST
budowa statków, offshore, przemysł offshore, remonty statków . konserwacja statków, polska stocznia, stocznia, stocznie, remonty kadłubów, budowa kadłubów, trasowanie, dokumentacje traserskie, systemy rurowe, walcowanie, stocznia crist, stocznia gdynia