ew
Personel medyczny, pracownicy portów i cała branża logistyczna to cisi bohaterowie walki z COVID-19. W podziękowaniu za ich codzienną pracę, w DCT Gdańsk pojawiło się niezwykłe serce. Zobaczcie film z jego powstawania!
Jak mówią przedstawiciele gdańskiego terminala: "To serce jest wyrazem podziękowania i szacunku dla zaangażowania w codzienną pracę i wykonywanie swoich obowiązków przez naszych pracowników pomimo panującej pandemii. Jest również dla wszystkich, którzy nieprzerwanie pracują, aby logistyczny łańcuch dostaw nie został przerwany, po to, aby każdy z nas mógł nabyć produkty niezbędne do życia. Dziękujemy naszym #logisticsheros i #medicalheros!"
Serce powstało z wewnętrznych ciągników IMV należących do DCT oraz naczep. Jak czytamy w komunikacie DCT: "Szczególne wyrazy uznania dla naszych wprawionych kierowców, którzy ustawiali pojazdy w kształt serca - jak się domyślacie, nie robią tego na co dzień".
Mimo trudnej sytuacji w Chinach w pierwszych dwóch miesiącach Port Gdańsk odnotował wzrosty w przeładunkach drobnicy osiągając wynik 4 mln ton (głównie kontenerów) z wzrostem o 11,9 procenta rok do roku. Łącznie w Gdańsku, w styczniu i lutym 2020, przeładowano aż 7,9 mln ton.
Terminal kontenerowy DCT Gdańsk od początku swojego istnienia dynamicznie się rozwija i z roku na rok odnotowuje wzrost przeładunków. W 2019 roku po raz pierwszy przekroczył 2 mln TEU. Nieustające inwestycje w rozwój terminalu, szybkie reagowanie na potrzeby rynku, unikalna lokalizacja oraz bezpośrednie połączenia oceaniczne to jedne z wielu czynników, które pozwoliły umocnić pozycję DCT Gdańsk jako północnej bramy dla Europy Środkowej i Wschodniej.
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek