ew
Po wieloletniej stagnacji Port Ustka w lutym przeładował, ponad 3 tysiące ton. Rekordowy wynik to efekt wyładunku kruszywa z dwóch statków - informuje serwis Ustka24.info
Obie jednostki o maksymalnych wymiarach pozwalających na wejście do usteckiego portu dostarczyły kruszywo budowlane ze Szwecji. Kruszywo przeznaczone jest do budowy drogi wojewódzkiej 203 Ustka-Darłowo.
Pierwszy rozładowany statek to m/s "Helga" o długości 80 metrów, 4,2 metra zanurzenia z 2 tys ton kruszywa na pokładzie. Kolejny to m/s "Lore Prahm" o długości 60 metrów, z którego wyładowano 1200 ton kruszywa.
Jak podaje serwis Ustka24.info wyładowane kruszywo trafiało bezpośrednio na samochody i było wywożone prosto na plac budowy.
Trudno uwierzyć, że ostatnie przeładunki w usteckim porcie są jednocześnie pierwszymi od 2013 roku.
Według Ustka24.info w najbliższym czasie planowane są kolejne 2 zawinięcia statków z kruszywem do Ustki.
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie