ew/Port Gdańsk
Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji, Patryk Felmet, po dwóch latach rozstaje się z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk. Odchodzi ze spółki, by rozwijać własną agencję marketingową i zarządzać jednym z najbardziej rozpoznawalnych browarów rzemieślniczych w Trójmieście.
Felmet dołączył do zespołu Portu Gdańsk we wrześniu 2017 roku. Pierwszym krokiem, po audycie przeprowadzonym w Dziale Marketingu, była budowa zespołu, składającego się z młodych, ale doświadczonych pracowników.
- Kiedy zacząłem pracę, Port Gdańsk był rozpoznawalny w Gdańsku i może w części województwa. Najczęściej mylono go z portem lotniczym. Moim celem było zbudowanie silnej marki, która będzie rozpoznawalna na całym świecie nie tylko jako spółka ZMPG, ale także jako mocny brand reprezentujący kilkudziesięciu swoich kontrahentów – tłumaczy dyrektor Felmet.
W ciągu dwóch ostatnich lat Port Gdańsk zmienił strategię marketingową, diametralnie przemodelował identyfikację wizualną, zintensyfikował obecność na zagranicznych rynkach.
Głównym kierunkiem rozwoju i wzmacniania wizerunku Portu stała się Azja. To właśnie tam, w Szanghaju, ZMPG otworzył pierwsze biuro handlowe polskiego portu na innym kontynencie.
Jednym z efektów wzmożonej pracy Działu Marketingu była także nagroda za najlepszą ekspozycję w czasie największych międzynarodowych targów logistycznych w chińskim Shenzhen.
ZMPG podjął także szereg działań z zakresu CSR, takich jak m.in. organizacja Kina Letniego na portowych nabrzeżach, darmowe lodowisko, eventy dla lokalnej społeczności, współpraca ze szkołami i uczelniami czy inicjatywy propracownicze.
- Teraz czas na rozwój w strukturach prywatnego biznesu. Od pewnego czasu prowadzę własną agencję marketingową, High5Studio, której chciałbym poświęcić więcej czasu. Będę współpracował z najlepszymi ludźmi trójmiejskiego rynku marketingowego. Z niektórymi miałem już okazję pracować. Poza tym dołączyłem do zarządu Browaru Brodacz, z którym zamierzam podbić rynek piw kraftowych – mówi Patryk Felmet.
Speed – rekordowy rok mimo utraconych możliwości
Damen: autonomiczna żegluga ≠ bezzałogowe statki
Największe kontenerowce świata - przegląd
Stena Bulk, czyli dlaczego gaz LNG powinien zawsze podróżować pierwszą klasą
Inwestycja na terminalu promowym w Świnoujściu zmienia go z każdym dniem [wideo]
Świnoujście. Terminal kontenerowy sercem uniwersalnego hubu
Ropa brent | 54,84 $ | baryłka | 0,00% | 22:58 |
Cyna | 21298,00 $ | tona | -0,56% | 14 sty |
Cynk | 2716,00 $ | tona | -1,27% | 14 sty |
Aluminium | 2010,00 $ | tona | 0,05% | 14 sty |
Pallad | 2391,00 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Platyna | 1078,70 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Srebro | 24,82 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Złoto | 1827,85 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |