ew
Oferowane przez HH-Ferries połączenie Helsingborg-Helsingör wciąż rośnie w siłę. Po ubiegłorocznych rekordach przewoźnik idzie za ciosem. Z oceny firmy wynika, że tegoroczny rezultat może być jeszcze lepszy od ubiegłorocznego.
Linia funkcjonująca pod marką Scandlines Helsingborg-Helsingör ma za sobą kolejne doskonałe miesiące. Firma poinformowała, że w zakresie liczby przewiezionych pojazdów ciężarowych w tygodniu dziesiątym i jedenastym odnotowała wzrost na poziomie 8 procent w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.
„Nasi klienci frachtowi doceniają precyzję, stabilność oraz wysoki poziom serwisu, który oferujemy, by podtrzymać naszą reputację pływającego mostu na Sundzie” - powiedział Peter Kesting z HH Ferries Group. „Wiemy także, że nasi klienci zwracają w szczególności uwagę na fakt, że oferujemy wariant najkrótszego połączenia przez Sund i w ten sposób gwarantujemy oszczędności rzędu 50 kilometrów w każdym kierunku. Oprócz korzyści dla środowiska wiąże się to z niższymi kosztami, krótszym czasem spędzonym za kierownicą, a także możliwością wypoczynku dla kierowców podczas rejsu”.
Firma odpowiadając na zwiększone zapotrzebowanie już w grudniu 2017 r. zwiększyła liczbę rejsów oferowanych przez prom Hamlet. Jak wyjaśnił przewoźnik, dzięki wprowadzonym w ostatnim czasie zmianom, udało się zwiększyć dostępną przestrzeń o 40 tysięcy dodatkowych pojazdów ciężarowych rocznie.
W ubiegłym roku firma HH-Ferries przetransportowała na trasie Helsingborg-Helsingör 428 tysięcy pojazdów ciężarowych. Oprócz tego przewiozła 7,1 miliona pasażerów, 1,3 miliona poja
zdów osobowych i 18 tysięcy autobusów.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny