pc
SOL zdecydował się na uruchomienie nowej trasy. Teraz szwedzki przewoźnik będzie pływał również na Łotwę.
Zgodnie z ujawnionymi przez operatora planami, statki SOL będą pływać na trasie Windawa-Zeebrugge-Tilbury. To mocno wpłynie na zwiększenie aktywności realizowanej przez SOL z terminala w Zeebrugge. Niewykluczone, że w niedalekiej przyszłości uruchamiany właśnie serwis z Windawy zostanie wzmocniony o kursy do Hull i Teesport – już w ramach działalności realizowanej we współpracy z P&O Ferries.
– W ramach naszej obecnej działalności z północnej Finlandii, mamy w ofercie jeden rejs przez kanał La Manche w każdym kierunku. Wraz z uruchomieniem nowej trasy SOL dodaje tu jeszcze jedną przeprawę – mówi Ragnar Johansson ze Swedish Orient Line.
To już kolejna ważna decyzja przewoźnika w ostatnim czasie. W ostatnich tygodniach firma zwiększyła liczbę kursów na trasie Zeebrugge-Göteborg do siedmiu rejsów tygodniowo w każdym kierunku. Do obsługi tej trasy wyznaczony został dodatkowo statek Ark Forwarder. Firma wzbogaciła też niedawno swoją flotę o kolejne trzy jednostki: Transpulp, Transtimber i Transpaper. Jednocześnie przedsiębiorstwo poinformowało o zamknięciu jednego z połączeń – chodzi o trasę Hanko-Rostock, która będzie obsługiwana tylko do końca roku.
Swedish Orient Line to jeden z najważniejszych szwedzkich armatorów. Jego początki sięgają 1911 r. Od 1997 r. firma notowana jest na giełdzie. W siatce połączeń operatora znajdują się takie trasy jak: Kemi-Oulu-Lubeka, Kemi-Oulu-Lubeka-Zeebrugge-Antwerpia-Tilbury czy Goteborg-Zeebrugge.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej