Port w Frederikshavn, port w Göteborgu i Stena Line AB zawarły partnerstwo strategiczne, koncentrując się na promowaniu drogi morskiej między dwoma portami.
Port w Frederikshavn, port w Göteborgu i Stena Line AB zawarły partnerstwo strategiczne, koncentrując się na promowaniu drogi morskiej między dwoma portami.
Partnerzy zobowiązali się do określenia możliwości rozwoju i zbadania perspektyw dla przyszłych inwestycji po obu stronach cieśniny Kattegat.
U podstaw partnerstwa leży rosnący przepływ towarów na linii Szwecja - Dania. Rocznie, podczas rejsów Stena Line między Frederikshavn i Göteborgiem transportowanych jest ponad 170 000 ciężarówek i 336 000 samochodów osobowych, co czyni tę trasę jednym z najbardziej używanych szlaków morskich w Europie.
Wzmocnione i zmodernizowane połączenie morskie między Frederikshavn i Göteborgiem jest więc niezbędne, aby zapewnić płynny ruch w przypadku zwiększonego przepływu pasażerskiego w całej Zelandii. Nowe partnerstwo strategiczne ma więc wielkie znaczenie nie tylko dla regionu, ale także dla ruchu i przepływu towarów do / z Europy kontynentalnej.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej