Port w Frederikshavn, port w Göteborgu i Stena Line AB zawarły partnerstwo strategiczne, koncentrując się na promowaniu drogi morskiej między dwoma portami.
Port w Frederikshavn, port w Göteborgu i Stena Line AB zawarły partnerstwo strategiczne, koncentrując się na promowaniu drogi morskiej między dwoma portami.
Partnerzy zobowiązali się do określenia możliwości rozwoju i zbadania perspektyw dla przyszłych inwestycji po obu stronach cieśniny Kattegat.
U podstaw partnerstwa leży rosnący przepływ towarów na linii Szwecja - Dania. Rocznie, podczas rejsów Stena Line między Frederikshavn i Göteborgiem transportowanych jest ponad 170 000 ciężarówek i 336 000 samochodów osobowych, co czyni tę trasę jednym z najbardziej używanych szlaków morskich w Europie.
Wzmocnione i zmodernizowane połączenie morskie między Frederikshavn i Göteborgiem jest więc niezbędne, aby zapewnić płynny ruch w przypadku zwiększonego przepływu pasażerskiego w całej Zelandii. Nowe partnerstwo strategiczne ma więc wielkie znaczenie nie tylko dla regionu, ale także dla ruchu i przepływu towarów do / z Europy kontynentalnej.
W ubiegłym roku 87 proc. ropy dostarczanej do Polski drogą morską pochodziło z innych kierunków niż rosyjski
Największe na świecie logo z kontenerów. Port Khalifa bije rekord Guinnessa [WIDEO]
Pożar w Iskenderun opanowany
Rekordowe, styczniowe załadunki rosyjskiej ropy na statki
TT-Line rozwija się, dodając szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
W porcie w Iskenderun, leżącym na terenie dotkniętym trzęsieniem ziemi, drugi dzień trwa pożar