pc
Operator logistyczny Grupa Raben poinformował w piątek o uruchomieniu czwartego oddziału w Rumunii. Dzięki nowej inwestycji w Sybinie, spółka Raben Logistics Romania może oferować swoim klientom w tym kraju magazyny tranzytowe o powierzchni 5,4 tys. mkw.
Centrala Grupy Raben mieści się w Robakowie koło Poznania. Grupa podała w piątek, że nowa lokalizacja będzie oferowała klientom usługi transportu krajowego i międzynarodowego z magazynu o powierzchni 1,1 tys. mkw., wyposażonego w 4 rampy załadunkowe. Magazyn obsługuje siedmiu pracowników.
"Wybór Sibiu był podyktowany jej centralnym położeniem, która pomoże zwiększyć wydajność naszej infrastruktury. Oddział zlokalizowany jest niedaleko lotniska w parku przemysłowym. Naszym celem jest oferowanie usługi dystrybucji krajowej w 24h w całym kraju" - powiedział dyrektor zarządzający Raben Logistics Romania Valentin Storoj.
Jak dodał, ambicją spółki jest stworzenie "prężnej krajowej sieci transportowej". "Oprócz istniejących obecnie połączeń z Węgrami, pragniemy równie zwiększyć częstotliwość naszych linii w kierunku Włoch, Polski, Czech oraz Niemiec” – poinformował Storoj.
Spółka Raben Logistics Romania działa na rynku rumuńskim od czerwca 2016 roku. W sumie, w 2017 roku Grupa uruchomiła w Rumunii dwa oddziały: w maju otworzyła swoje centrum logistyczne w strefie przemysłowej, niedaleko autostrady w Cluj-Napoca. Poza tym, firma posiada jeszcze dwa oddziały w Bukareszcie oraz Arad.
Grupa Raben świadczy kompleksowe, krajowe i międzynarodowe usługi logistyczne. Posiada własne oddziały w 12 krajach Europy, zatrudnia ponad 9,5 tys. pracowników oraz dysponuje około 1 mln 150 tys. mkw. powierzchni magazynowych.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Floty i szlaki żeglugowe bezpieczne dzięki dostępności map elektronicznych. Biura hydrograficzne powinny pomóc żegludze
Nowe sankcje na Rosję mają dotyczyć żeglugi i portów
Rozwój, organizacja, uniwersalność. Strategia Rozwoju Grupy Kapitałowej OT Logistics do 2026 r.
Maersk prognozuje EBITDA do 6 mld USD w 2024 r. i wysoki CAPEX do 2025 r.
Ruszają prace nad dokumentacją na potrzeby nowego toru podejściowego do Świnoujścia