14 grudnia br., w trakcie uroczystej Gali w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, DSV Road odebrało certyfikat ogólnopolskiego programu Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie to jest przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie niezależnych badań satysfakcji i lojalności klientów. Nagrodzone firmy wyróżniają się stałym podnoszeniem poziomu zarządzania obsługą klienta.
Laureaci programu są wyłaniani w oparciu o wyniki badań przeprowadzonych wśród klientów firmy, obejmujących pięć kluczowych obszarów tj. ocenę jakości obsługi, zaspokojenie oczekiwań i potrzeb klientów, ich lojalność i prawdopodobieństwo rekomendacji oraz ogólne zadowolenie klientów.
Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi w imieniu operatora odebrał Sebastian Plesiński, Dyrektor Sprzedaży w DSV Road:
Do badania zgłosiliśmy w tym roku wszystkich kluczowych klientów naszej firmy, dlatego jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z tak wysokiej oceny oraz z dużego wskaźnika odpowiedzi na pytania ankieterów. Uzyskaliśmy wynik 90% w zbiorczym indeksie zadowolenia klientów FPK oraz Indeks NPS 28, który zdecydowanie poprawił się w stosunku do roku ubiegłego. Na podstawie wyników badania widzimy, że wprowadzane w naszej firmie działania, mające na celu poprawę jakości obsługi klienta, przynoszą wymierne rezultaty. Przyznana nagroda jest dla nas zarówno zobowiązaniem, jak i motywatorem do dalszej pracy nad naszymi standardami w celu budowy zadowolenia naszych klientów.
Firma Przyjazna Klientowi to prestiżowy program badawczo-certyfikacyjny, który od ponad 12 lat bada poziom satysfakcji wśród klientów firm w nim uczestniczących. Skierowany jest on do wszystkich firm, które w swoich działaniach doceniają rolę wysokiej jakości obsługi klientów. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest przyznawane laureatom na okres 12 miesięcy na podstawie wyników niezależnych badań.
Grupa DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych, posiadającym biura oraz oddziały w ponad 75 krajach świata. Dzięki rozbudowanej sieci partnerów DSV świadczy swoje usługi na całym świecie, zatrudniając obecnie blisko 23 tys. pracowników. Efektywne i kompleksowe rozwiązania pozwoliły DSV osiągnąć w 2014 r. przychód na poziomie 6,45 mld euro.
Czy nowe przepisy w zakresie prawa pierwokupu w portach będą faktycznie tak problematyczne? Wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Game changer: port Esbjerg potroi moc offshore z pomocą cyfrowego bliźniaka
Ewolucja branży morskiej – rozmowa z Andrzejem Smoleńskim
Kontrakt na dostawy ropy ze wschodu przestanie być realizowany w momencie wprowadzenia kolejnych sankcji
Wydano zezwolenie na rozbudowę węzła Gdańsk Południe
Mimo sankcji, 250 transportów z paliwem wywiozły w ostatnim miesiącu z Rosji europejskie statki