ew
Niedawno minął rok od rozpoczęcia budowy nowej drogi wodnej z Zatoki Gdańskiej na Zalew Wiślany. W materiale przygotowanym przez NDI/Besix inżynierowie, odpowiedzialni za realizację poszczególnych elementów inwestycji, opowiadają m.in. o logistyce, wyzwaniach i zastosowanych rozwiązaniach inżynieryjnych. Przedstawiają również ciekawostki związane z budową sztucznej wyspy, falochronów oraz śluzy.
COVID w żegludze nie taki groźny ale koryguje prognozy. Polskie porty wypadły dobrze na tle portów UE
Sektor żeglugi masowej musi zmniejszyć emisję CO2
PCC Intermodal chce zwiększyć częstotliwość połączeń z Ukrainą
Kolejny żuraw portowy Liebherr LHM 550 zwiększy rozwój portu w Norwegii
Kolejny etap budowy Kanału Żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną - betonowanie płyty dolnej śluzy [foto, wideo
Kłajpeda – historyczny litewski port z przyszłością
Ropa brent | 69,54 $ | baryłka | 0,00% | 22:59 |
Cyna | 25000,00 $ | tona | -3,40% | 4 mar |
Cynk | 2734,00 $ | tona | -1,87% | 4 mar |
Aluminium | 2169,00 $ | tona | -1,54% | 4 mar |
Pallad | 2324,00 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Platyna | 1133,30 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Srebro | 25,28 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Złoto | 1698,00 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |