Transport intermodalny to jeden z najszybciej rozwijających się trendów w branży logistycznej. Dlaczego jest on tak ważny z punktu widzenia biznesowego i politycznego? Jaką rolę pełni w Polsce i w naszym regionie, jakie są prognozy dla tej branży? – to niektóre tematy poruszone podczas debaty „Bariery rozwoju transportu intermodalnego”. Eksperci podczas dyskusji zastanawiali się również, jak rozwiązać spór między spedytorami a dostawcami infrastruktury dotyczący kontrowersyjnej opłaty manipulacyjnej pobieranej przez DTC Gdańsk oraz jakie działania w tej kwestii podejmują regulatorzy?
W dyskusji wzięli udział:
Monika Niemiec-Butryn, dyrektor Departamentu Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Alicja Kozłowska, dyrektor Departamentu Regulacji Rynku w Urzędzie Transportu Kolejowego
Tomasz Bagdziński, dyrektor Departamentu Ochrony Konkurencji, w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta
profesor Andrzej S. Grzelakowski, dziekan Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Uniwersytetu Morskiego w Gdyni,
Marek Tarczyński, przewodniczący Rady Polskiej Izby Spedycji i Logistyki
Zapraszamy do oglądania debaty na: http://niedlaoplatydct.pl/
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął