Po 2,5 miesiącach przygotowań inżynieryjnych i logistycznych, COLI z powodzeniem dostarczyło używaną ładowarkę i związany z nią ładunek projektowy z Hamriyah w Zjednoczonych Emiratach Arabskich do Rotterdamu w Holandii. Projekt został zrealizowany przez zespół COLI w Stambule w ciągu 27 dni.
Główna jednostka, tj. ładowarka o wymiarach 15,5 x 8 x 8,4 m, została wstępnie zbadana przez lokalny zespół inżynierów, których firma rozmieściła w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, aby upewnić się, że cała hydraulika i sterowanie są w porządku. W tym celu przeprowadzili oni również badania pomiarowe.
W ciągu 2 dni ładunek został przeniesiony z miejsca postoju zlokalizowanego w pobliżu portu Hamriyah i przygotowany do podniesienia i transportu, w tym do obsługi lokalnej odprawy celnej. Następnie zespół COLI załadował ładunek na przyczepy i przetransportował go na wybrany statek.
Po przybyciu do terminalu w Rotterdamie, zespół zaaranżował również przeładunek ładunku na barkę i dostarczenie go do terminalu odbiorcy w Rotterdamie. Wszystkie jednostki zostały dostarczone w dobrym stanie.
Cała operacja, od dnia załadunku w Zjednoczonych Emiratach Arabskich do przybycia ładunku do terminalu w Rotterdamie, zajęła 27 dni. Z wyjątkiem odprawy celnej w porcie w Rotterdamie, wszystkie powiązane usługi były świadczone przez zespół COLI.
Wiceszef MI: o 33 mln zł więcej środków w programie dot. budowy drogi wodnej przez Mierzeję
Wyścig o czysty Bałtyk. Debata nad katalogiem najlepszych praktyk i technologii przy przeładunkach towarów masowych suchych w portach morskich
Chiński inwestor pozbawiony koncesji na budowę Wielkiego Kanału Interoceanicznego
Ministerstwo Infrastruktury planuje modernizację polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E70
Posidonia 2024 z wszechstronnym programem konferencji
"Puls Biznesu": Konsorcjum SBT zaskarżyło decyzję o dzierżawie terminalu zbożowego