Cargo Stream ma przyjemność udostępnić swoją platformę cyfrową w celu wsparcia ponownego wykorzystania kontenerów w całym polskim łańcuchu dostaw. Firma udostępnia swoje zaawansowane oprogramowanie do automatyzacji i zarządzania logistyką najlepszym przewoźnikom oceanicznym w regionie, aby ułatwić repozycjonowanie i ponowne wykorzystanie kontenerów, oszczędzając klientom cenny czas i inne zasoby.
Jako cyfrowy współdzielony obszar roboczy do zarządzania logistyką lądową i morską, Cargo Stream umożliwia automatyczne dopasowanie, rezerwację kontenerów i cyfrową zmianę zamówień. Oprogramowanie umożliwia także łatwą komunikację za pośrednictwem kanałów cyfrowych wszystkich uczestników łańcucha dostaw, w tym załadowców, spedytorów, przewoźników i linii żeglugowych. Oprócz oszczędności czasu i wysiłku, zastosowanie bardziej efektywnego systemu repozycjonowania pustych kontenerów może również przyczynić się do zmniejszenia kongestii i emisji.
W Polsce załadowcy, spedytorzy i przewoźnicy zaczęli już obsługiwać wszystkie zapytania dotyczące kontenerów za pośrednictwem platformy cyfrowej Cargo Stream. Oczekuje się, że z pomocą zaawansowanej automatyzacji i oprogramowania do zarządzania logistyką, przyspieszy ona procesy dla całego sektora morskiego i pomoże oszczędzać zasoby dzięki temu.
"Pracujemy z naszymi klientami, aby szukać sposobów na dostarczanie usług i rozwiązań w najbardziej wydajny i przyjazny dla użytkownika sposób. Jesteśmy pewni, że gdy wszyscy użytkownicy znajdą się na pokładzie, wszystkie strony procesu logistycznego zauważą zauważalne korzyści finansowe i zrównoważone, wynikające ze zwiększonej wydajności i radykalnego zmniejszenia liczby zwrotów rozładowanych kontenerów" - mówi Sarunas Belickas, COO w Cargo Stream.
Bez nowoczesnych narzędzi standardowe procedury oferowania i
wyszukiwania kontenerów są realizowane za pomocą e-maili, telefonów,
forów i arkuszy kalkulacyjnych. Sarunas Belickas twierdzi, że w różnych
krajach od 10% do 80% kontenerów na ciężarówkach wraca do portów pustych
po dostarczeniu ładunku.
"Jesteśmy podekscytowani możliwością zmiany statystyk pustych kontenerów we współpracy z liderami rynku. Biorąc pod uwagę stałe obciążenie, jakie niedobór kontenerów wywiera na łańcuch dostaw, zwracanie pustych kontenerów nie ma sensu z perspektywy finansowej i zrównoważonego rozwoju. Ich nieefektywne ponowne wykorzystanie prowadzi do mniejszych przychodów dla dostawców usług transportowych i nadawców ładunków oraz dłuższego czasu przebywania na lądzie, co z kolei skutkuje niedoborem kontenerów i zwiększonymi kosztami wynajmu, inspekcji, czyszczenia itd.", mówi Belickas.
Cargo Stream jest obecnie jednym z najbardziej zaawansowanych dostawców rozwiązań w zakresie automatyzacji logistyki, oferując szeroki zakres potężnych narzędzi. W najbliższych latach firma planuje ekspansję z Polski i krajów bałtyckich na inne kraje europejskie.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Orlen ma kontrakt gazowy z Naftogazem
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie