ew
Należący do Irish Ferries prom Ulysses przeszedł remont. Po kilkutygodniowej przerwie statek powrócił przed kilkoma dniami na trasę.
Jeden z najważniejszych promów we flocie irlandzkiego przewoźnika przebywał w suchym doku przez cztery tygodnie. W tym czasie przeprowadzono rozległe prace remontowe i konserwacyjne. Prom otrzymał m.in. nowe śruby napędowe, wymieniono elementy steru, a dziobowy ster strumieniowy poddany został gruntownej renowacji.
Prace remontowe zostały przeprowadzone w zakładach Cammell Laird w Birkenhead, które mają doświadczenie w pracy z tą jednostką.
„To znacząca inwestycja w przypadku promu Ulysses, który, jak wiemy, jest statkiem uwielbianym zarówno z uwagi na parametry towarowe, jak i turystyczne” - powiedział Andrew Sheen z Irish Ferries. „Jesteśmy zadowoleni, że powrócił na trasę, by nadal oferować komfort i niezawodność, której klienci oczekują od floty Irish Ferries”.
Modernizacja statku Ulysses pochłonęła w sumie 4 miliony euro (ok. 17 milionów złotych).
Ro-pax Ulysses został zbudowany w 2000 r. Ma 209 metrów długości, a na swoim pokładzie może pomieścić 1938 pasażerów; posiada linię ładunkową o długości 4 076 metrów. Na co dzień obsługuje połączenie Dublin-Holyhead. Jest to jeden z sześciu statków wchodzących w skład floty Irish Ferries.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza