PMK
Japońska stocznia Imabari Shipbuilding rozpoczęła budowę samochodowca napędzanego LNG dla rodzimego armatora Kawasaki Kisen Kaisha (K Line). Złożył on zamówienie na tę jednostkę w grudniu 2018 roku.
Imabari ma dostarczyć 200-metrowy statek jesienią 2020 roku. Będzie on mógł pomieścić na pokładzie 2020 samochodów.
K Line powiedział, że decyzja o budowie samochodowca zasilanego LNG była częścią długoterminowej wizji zarządzania środowiskowego firmy, zwanej „K” LINE Environmental Vision 2050 „Zabezpieczenie błękitnego morza na jutro”.
Firma rozpoczęła wprowadzanie przyjaznego dla środowiska statku do swojej floty wraz z wprowadzeniem na rynek w 2016 roku Drive Green Highway, przewoźnika samochodowego wyposażonego w technologie oszczędzania energii i płuczki SOx.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza