Zapraszamy do odsłuchania odcinka podcastu #TIRSPEDnaFali, który dotyczy armatora MSC, zapewniającego niezależną, konkurencyjną i kompletną sieć dla handlu między Wschodem a Zachodem.
W lutym 2025 r. zakończył się alians 2M i od tego momentu MSC działa jako serwis stand-alone.
Skorzystaj z okazji i posłuchaj, jak o tym wyzwaniu oraz o dalszych perspektywach rozwoju samodzielnego serwisu oraz działalności w Polsce odpowiadają przedstawiciele armatora:
Gośćmi specjalnymi i prelegentami tego odcinka są:
Rozmowę poprowadziła:
Agnieszka Gawlik - Director of Marine Logistic Division w Tirsped
Z tego odcinka dowiesz się m.in. czy MSC zmieni coś w swoich usługach, a także jak będzie wyglądać przyszłość tego biznesu.
Więcej odcinków podcastu TIRSPED na Fali znajdziesz TUTAJ.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii