• <
KONGSBERG_2023
CSL_790x140_2025
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

Afryka staje się głównym rynkiem zbytu dla rosyjskiego zboża, które wyparło dostawy z Ukrainy

Afryka staje się głównym rynkiem zbytu dla rosyjskiego zboża, od którego Rosja uzależniła wiele krajów kontynentu, nawet tych, które wcześniej pszenicy nigdy nie używały.

14.10.2024, 05:54
Ekologia Morska, Ochrona Bałtyku, Rybołówstwo

Sinice przyczyną tajemniczego masowego wymierania słoni

Sinice obecne w wodopojach Botswany, zostały uznane przez władze tego kraju za przyczynę niewyjaśnionej dotąd serii zgonów słoni. Od lipca zmarło tam 330 zwierząt.

21.09.2020, 11:55

Kolejne przejęcia i strategiczne inwestycje - CEVA Logistics przedstawia plany ekspansji w Afryce

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, rozpoczął realizację planu dynamicznej ekspansji w Afryce. Dzięki kolejnym przejęciom, strategicznym inwestycjom i rozszerzaniu działalności o nowe kraje firma chce stać się wiodącym graczem na całym afrykańskim rynku usług logistycznych.

24.06.2020, 13:01
Prawo Morskie, Finanse Morskie, Ekonomia Morska

Reguły Hamburskie. Dlaczego nie zyskały aprobaty państw „wielkich bander”?

We wcześniejszych artykułach (Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim; Reguły Rotterdamskie. Czy są w stanie zastąpić Reguły Hasko–Visbijskie?) przybliżyliśmy charakterystykę Reguł Hasko-Visbijskich (w skrócie: RHV) - swoistego fundamentu regulacji przewozu ładunku morzem, oraz ostatniego dzieła legislacji morskiej w tym zakresie - Reguł Rotterdamskich. W niniejszym tytule uwaga zostanie poświęcona konwencji o przewozie towarów morzem, która zdobyła jednak najmniejsze uznanie wśród państw floty handlowej

10.07.2019, 00:03
SOLID PORT_790_140_2024

Dziękujemy za wysłane grafiki.