Niemiecki armator Bernhard Schulte Offshore właśnie ogłosił przyjęcie do eksploatacji najnowszej jednostki CSOV (Commissioning Service Operation Vessel). Statek został nazwany Windea Curie na cześć Marii Skłodowskiej-Curie, a jego kadłub powstał w gdyńskiej stoczni CRIST.
24 lutego w stoczni Ulstein Verft zwodowano statek serwisowy farm wiatrowych typu Commissioning Service Operation Vessel (CSOV), budowanego dla armatora Bernhard Schulte Offshore. Jednostka częściowo powstawała w gdyńskiej stoczni CRIST.
W mieszczącej się w Gdyni stoczni CRIST odbyła się ceremonia położenia stępki pod nowy statek CSOV (Commissioning Service Operation Vessel), oparty na modelu SX2222. To kolejny etap prac nad jednostką rozpoczętych jesienią tego roku.
Na przełomie listopada i grudnia gdyńską stocznię CRIST S.A. opuściła jednostka CSOV przeznaczona do obsługi morskich farm wiatrowych. Statek o oznaczeniu jest NB320 jednym z dwóch budowanych dla Ulstein Verft. Ma stanowić dowód trwałości wieloletniej, polsko-norweskiej współpracy.
Olympic odebrał drugi z dwóch statków CSOV (Construction Service Operation Vessels) od Ulstein Verft - Olympic Notos. Statek jest oparty na projekcie SX222, opracowanym w ścisłej współpracy między Ulstein i Olympic. Kadłub zarówno pierwszego, jak i drugiego statku był budowany w gdyńskiej stoczni CRIST S.A.
Nowo dostarczony przez stocznię Ulstein Verft firmie Olympic statek CSOV Olympic Boreas zdobył tegoroczną nagrodę "Maritime Innovation of the Year". Oparty na projekcie ULSTEIN SX222 od Ulstein Design & Solutions AS był budowany również w gdyńskiej stoczni CRIST S.A.
Stocznia Ulstein Verft przekazała 25 lipca firmie Olympic nowy statek CSOV, Olympic Boreas. Oparty na projekcie ULSTEIN SX222 od Ulstein Design & Solutions AS był budowany również w gdyńskiej stoczni CRIST S.A.
W sobotę 6 kwietnia z hali dokowej w Ulstein Verft w Norwegii zwodowano statek CSOV Olympic Boreas. To kolejny etap budowy jednostki, której budowa rozpoczęła się w gdyńskiej stoczni Crist S.A.
Ostatniego dnia października w gdyńskiej stoczni CRIST oficjalnie ruszyły prace nad kolejnym statkiem do obsługi farm wiatrowych.
Ulstein Design & Solutions podpisał kontrakt z turecką stocznią Tersan na zaprojektowanie dwóch napędzanych metanolem jednostek ULSTEIN SX216.
Szef MON: zespół zadaniowy ds. programu ORKA przygotował rekomendacje dla rządu
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
NKT zakończyło szybką naprawę kabla eksportowego w systemie przesyłowym Beatrice
„VG” ujawnia: członkostwo w związkach warunkiem pracy Polaków dla Equinora
Konferencja PSEW: morska energetyka wiatrowa kołem zamachowym polskiej gospodarki
Przełożony start rakiety z polskimi satelitami. Pozwolą skuteczniej monitorować sytuację na Bałtyku