Stocznia Sunreef Yachts opracowała nowy model 40M Explorer, zaprojektowany by docierać daleko poza utarte szlaki. Dzięki smukłej i dynamicznej budowie kadłubów, jacht posiada optymalną architekturę do pokonywania długich dystansów przy niewielkim zużyciu energii.
Ten rok był dla Sunreef Yachts niezwykle pracowity i jednocześnie pełen sukcesów. Stocznia wprowadziła na rynek nową linię Sunreef Ultima, otrzymała zamówienia na przełomowe elektryczne superjachty i rozpoczęła nowy rozdział w swojej historii, otwierając nowe biuro w Dubaju i nową stocznię w Ras Al Khaimah. Dziś przyglądamy się kluczowym momentom tego niezwykle udanego dla Sunreef Yachts roku.
W ciągu zaledwie dwudziestu lat stocznia Sunreef Yachts stała się jednym z wiodących producentów jachtów na świecie, szybko wspinając się w rankingach Boat International Global Order Book. Z rosnącym portfelem zamówień obejmującym dwa 43-metrowe superjachty żaglowe z napędem elektrycznym, Sunreef Yachts jest najmłodszą marką, która osiągnęła taki status w branży.
Wyprawa Mike'a Horna "What's Left", wspierana przez Sunreef Yachts, eksploruje odległe miejsca na pokładzie odnowionego jachtu Pangaea. Prezes Sunreef Yachts, Francis Lapp, dołączył do trwającej na Grenlandii ekspedycji. Horn stoi na czele misji, której celem jest ocena globalnych zmian środowiskowych, ze szczególnym uwzględnieniem zmian klimatycznych. Wyprawa ma na celu podniesienie świadomości na temat kwestii środowiskowych i zainspirowanie ludzi na całym świecie do realizacji swoich aspiracji podróżniczych.
Fernando Alonso niedawno odebrał swój nowy elektryczny jacht 60 Sunreef Power Eco i właśnie podzielił się swoimi pierwszymi wrażeniami z żeglugi. Legenda Formuły 1 dołączyła do grona ambasadorów Sunreef Yachts, wśród których są takie osobistości jak Rafael Nadal, przedsiębiorca i były mistrz Formuły 1 Nico Rosberg, czy słynny podróżnik Mike Horn.
Incat Crowther - wiodący cyfrowy konstruktor statków, otrzymał zlecenie na zaprojektowanie nowego, elektrycznego, hybrydowego, szybkiego promu o pojemności 300 pasażerów. W zakresie projektowania, budowy i dostawy 32-metrowego statku, Incat Crowther będzie ściśle współpracować z Q-West Boat Builders, Hamilton Jet i Fullers360.
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Polski wiceadmirał z wizytą w litewskiej Marynarce Wojennej
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Naval Group zbuduje czwartą fregatę dla Grecji. Zamówienie potwierdzone
Trwa drugi etap inwestycji chroniącej Rewę przed powodzią
Umowa USA i Korei Pd. wywoła efekt nuklearnego domina?