pc
Obecnie stocznia „SZKUNER” realizuje 10 remontów klasowych oraz 2 przebudowy dla klientów z Danii, Holandii, Finlandii oraz Polski – poinformował Marcin Ryngwelski, dyrektor stoczni „SZKUNER” we Władysławowie. Największym remontem klasowym jest teraz, realizowana we współpracy z Zakładem Remontów Urządzeń Okrętowych, modernizacja 4 jednostek patrolowych dla Straży Granicznej.
– Staramy się też pozyskać kontrakt na budowę statku. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z zachodnim armatorem. Ostateczną decyzję podejmie on do połowy listopada – mówi Marcin Ryngwelski, dyrektor Stoczni „SZKUNER”.
W najbliższym czasie stocznia rozpocznie także przebudowę statku z rynku offshore dla duńskiego armatora HBC.
Obecnie w stoczni można zobaczyć 3 drewniane statki należące do polskich armatorów. Na co dzień remontuje i przebudowuje ona statki do 30 m długości i 200 t wyporności.
– Chciałem wyraźnie podkreślić, że nie tylko statki rybackie. Codziennie pokazujemy, że Stocznia „SZKUNER” nie tylko się rozwija, ale także stawia czoła kolejnym wyzwaniom – dodaje Ryngwelski.
We wrześniu Stocznia „SZKUNER” po raz pierwszy wystawiała się na targach BALTEXPO w Gdańsku, a w ubiegłym tgodniu brała udział w targach DAN-FISH w Danii.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich