W dniu 12 lutego 2015 r. do Stoczni Marynarki Wojennej zawinął na remont kolejny statek norweskiego armatora Kopervik.
Przeprowadzony zostanie remont klasowy a jego zakres obejmuje między innymi konserwację kadłuba z wymianą anod, przegląd i pomiary linii wału jak również wymianę uszczelnień. Oprócz tego dokonany będzie demontaż i montaż śruby napędowej, przegląd i sprawdzenie maszynki sterowej oraz czyszczenie i próby chłodnicy powietrza doładowującego SG. Poza tym wykonane zostaną przeglądy i ewentualne naprawy chłodnicy olejowej SG, chłodnicy oleju przekładni oraz zaworów zaburtowych jak również windy kotwicznej. Przewidziany jest również demontaż, mycie, przegląd i pomiary łańcucha kotwicznego, konserwacja komór kotwicznych, mycie, konserwacja ładowni i ewentualne naprawy pokryw. Przeprowadzone będą również prace stalowe na kadłubie i w zbiornikach.
Remont jednostki trwać będzie 8 dni.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Do sił morskich USA przekazano kolejny okręt podwodny typu Virginia. USS Massachusetts coraz bliżej służby
Kłopoty amerykańskiej stoczni przy budowie patrolowców dla straży wybrzeża. Przedsięwzięcie przejmie Austal?
Kolejny jeziorowiec PŻM przechodzi próby morskie
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie