Gdańska stocznia Remontowa SA w styczniu tego roku przeżywa rekordowy okres. Przez kilka dni, do około połowy stycznia 2015 roku było w niej aż 21 statków oraz duża platforma.
Więcej niż jedną trzecią miejsca w stoczni zajęły promy.
Nie często zdarza się spotkać jednocześnie aż osiem promów w jednej stoczni. Tak było w stoczni Remontowa SA, przez kilka dni w połowie stycznia.
Ośmioma promami, które jednocześnie znalazły się w Remontowej SA były:
- BALTIVIA (PŻB)
- SKANIA (Unity Line)
- SUPERSPEED 1 (Color Line)
- CROWN SEAWAYS (DFDS Seaways)
- SIRENA SEAWAYS (DFDS Seaways)
- BRETAGNE (Brittany Ferries)
- FINNSTAR (Finnlines)
- PRINS RICHARD (Scandlines).
Większość z tych ośmiu promów było poddawanych zaplanowanym remontom, dokowaniu i konserwacji, ale niektóre przeszły też instalacje płuczek spalin (jednostki Superspeed 1, Prins Richard, Crown Seaways, Sirena Seaways i Finnstar).
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek
Dzięki systemowi smarowania powietrzem OceanGlide firma Alfa Laval podpisała pierwsze porozumienie o współpracy z koreańską stocznią
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu
W Japonii powstanie innowacyjny statek do transportu komponentów do morskich turbin wiatrowych
Pojazd rodem z science-fiction ma wzmocnić potencjał ukraińskich sił morskich