ew
Pasażerowie, którzy wybiorą się w najbliższym czasie w podróż należącym do Stena Line promem Stena Danica, będą mieli szansę poczuć się jak... na Karaibach. Wszystko za sprawą bardzo interesującej inwestycji, której doczekała się ta jednostka.
Panoramiczne okna 360 stopni, palmy czy tropikalne drinki – to zaledwie kilka składowych niezwykłego projektu, który został właśnie zrealizowany na pokładzie promu Stena Danica. Armator przyznaje, że cała realizacja została zainspirowana Karaibami. Dla pasażerów, którzy pływają przez Kattegat, ma to być zupełnie nowe, pozytywnie zaskakujące doświadczenie.
Oprócz panoramicznych okien, które pojawiły się na pokładzie słonecznym, jednym z trzonów nowej inwestycji jest bar o nazwie The Reef Bar, który może pomieścić 350 gości. Lokal ma przyciągać niesamowitą atmosferą, na którą, poza egzotycznym wystrojem, wpływ będą miały serwowane tam tropikalne drinki, inspirowana Karaibami kuchnia i grana na żywo muzyka.
Ta znacząca inwestycja, która ma uatrakcyjnić podróżowanie – całość pochłonęła 25 milionów koron szwedzkich (ok. 10 milionów złotych) – to pokłosie doskonałych wyników osiąganych przez armatora w tym regionie, szczególnie w okresie wakacyjnym.
„To część naszego programu inwestycji na naszej trasie pomiędzy Szwecją a Danią, którego celem jest dalszy wzrost liczby pasażerów. Z lokalem The Reef Bar chcemy podwyższyć i zmaksymalizować doświadczenia na pokładzie promu” - powiedział Tony Michaelsen ze Stena Line. „To niezła zabawa, móc zaoferować coś takiego pasażerom. Mamy nadzieję przyciągnąć nową grupę, realizując projekty tego typu”.
Stena Danica to prom zbudowany w 1983 r. Jednostka ma 152 metry długości, a na pokład może przyjąć 2274 pasażerów i 630 pojazdów osobowych. Prom dysponuje linią ładunkową o długości 1640 metrów. Na co dzień wykonuje rejsy na trasie Göteborg-Fredrikshavn.
The Reef Bar zadebiutował na pokładzie promu Stena Danica dziś, tj., w poniedziałek, 16 kwietnia.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej