ew
Łącznie z projektem z Hyundai Merchant Marine, który został ukończony pod koniec stycznia, Global Echo przeprowadziła ponad 20 projektów z globalnymi armatorami, takimi jak Vitol Services i Zodiac Maritime.
„Coraz więcej światowych firm żeglugowych rozważa płuczki jako alternatywę dla oleju o niskiej zawartości siarki (VLSFO), rośnie także ilość zapytań i zamówień" - powiedział Min-soo Seo, prezes Global Echo.
„Większość suchych doków w stoczniach na całym świecie jest w pełni zarezerwowana do drugiego kwartału 2020 r. w celu przeprowadzenia modernizacji płuczki. Aby zainstalować płuczkę, statek musi wejść do suchego doku, aby zrekonstruować dno statku. Po zadokowaniu ukończenie modernizacji zajmuje średnio 40-60 dni. Jednak płuczka „MS-SOx" Global Echo ma tę wielką zaletę, że można ją zainstalować w dwa tygodnie bez suchego dokowania – powiedział Seo. Płuczka MS-Sox jest jedyną na świecie, która nie wymaga dokowania na sucho" - dodał.
Prezes Seo Min-soo dodał, że „+MS-Sox+ znalazła się w centrum uwagi ze względu na 12-dniowy okres instalacji bez suchego dokowania, maksymalne wykorzystanie istniejących konstrukcji statków i dostawę około 4 miesięcy od daty zamówienia. Pomyślne zakończenie ponad 20 projektów z globalnymi firmami spedycyjnymi jest dowodem jakości produktu”.
W odniesieniu do procesu instalacji wyjaśnia: „W przypadku masowców typu +capesize+ i bardzo dużych nośników rudy (VLOC) Global Echo wykonuje kontrole fizyczne podczas załadunku statku przed wypłynięciem, skanowanie 3D i testy wykonalności. Następnie, po przybyciu jednostki do Chin z 90-dniowej podróży Chiny-Brazylia-Chiny, przygotowujemy całą pracę modernizacyjną w gotowości i kończymy ją w ciągu 15 dni”.
Global Echo faktycznie przeprowadziła prace modernizacyjne płuczki dla trzech statków jednocześnie, w październiku 2019 roku.
Na koniec Seo powiedział, że „innowacyjne płuczki MS-Sox firmy Global Echo będą atrakcyjną alternatywą dla firm żeglugowych i obecnie zgodnie z normą umowy możliwe jest zakończenie instalacji płuczki w czerwcu tego roku" i ogłosił plany prowadzenia bardziej agresywnych działań sprzedażowych płuczki na całym świecie.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii