ew
Łącznie z projektem z Hyundai Merchant Marine, który został ukończony pod koniec stycznia, Global Echo przeprowadziła ponad 20 projektów z globalnymi armatorami, takimi jak Vitol Services i Zodiac Maritime.
„Coraz więcej światowych firm żeglugowych rozważa płuczki jako alternatywę dla oleju o niskiej zawartości siarki (VLSFO), rośnie także ilość zapytań i zamówień" - powiedział Min-soo Seo, prezes Global Echo.
„Większość suchych doków w stoczniach na całym świecie jest w pełni zarezerwowana do drugiego kwartału 2020 r. w celu przeprowadzenia modernizacji płuczki. Aby zainstalować płuczkę, statek musi wejść do suchego doku, aby zrekonstruować dno statku. Po zadokowaniu ukończenie modernizacji zajmuje średnio 40-60 dni. Jednak płuczka „MS-SOx" Global Echo ma tę wielką zaletę, że można ją zainstalować w dwa tygodnie bez suchego dokowania – powiedział Seo. Płuczka MS-Sox jest jedyną na świecie, która nie wymaga dokowania na sucho" - dodał.
Prezes Seo Min-soo dodał, że „+MS-Sox+ znalazła się w centrum uwagi ze względu na 12-dniowy okres instalacji bez suchego dokowania, maksymalne wykorzystanie istniejących konstrukcji statków i dostawę około 4 miesięcy od daty zamówienia. Pomyślne zakończenie ponad 20 projektów z globalnymi firmami spedycyjnymi jest dowodem jakości produktu”.
W odniesieniu do procesu instalacji wyjaśnia: „W przypadku masowców typu +capesize+ i bardzo dużych nośników rudy (VLOC) Global Echo wykonuje kontrole fizyczne podczas załadunku statku przed wypłynięciem, skanowanie 3D i testy wykonalności. Następnie, po przybyciu jednostki do Chin z 90-dniowej podróży Chiny-Brazylia-Chiny, przygotowujemy całą pracę modernizacyjną w gotowości i kończymy ją w ciągu 15 dni”.
Global Echo faktycznie przeprowadziła prace modernizacyjne płuczki dla trzech statków jednocześnie, w październiku 2019 roku.
Na koniec Seo powiedział, że „innowacyjne płuczki MS-Sox firmy Global Echo będą atrakcyjną alternatywą dla firm żeglugowych i obecnie zgodnie z normą umowy możliwe jest zakończenie instalacji płuczki w czerwcu tego roku" i ogłosił plany prowadzenia bardziej agresywnych działań sprzedażowych płuczki na całym świecie.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza