PMK
Ceremonia cięcia stali rozpoczęła budowę największej w historii Singapuru bunkierki LNG. Jednostka powstała w stoczni Sembcorp Marine na zamówienie japońskiego armatora Mitsui O.S.K. Lines (MOL).
Statek wyposażony w silnik dual-fuel (LNG i diesel) będzie zarządzany przez armatora Sinanju Tankers i rozpocznie pracę na początku 2021 roku. Barka zostanie wyczarterowana firmie Pavilion Energy Singapore, która zapewni bunkrowanie LNG w obrębie Portu w Singapurze.
Jednostka o długości 112 metrów i szerokości 22 metrów będzie wyposażona w dwa zbiorniki membranowe GTT Mark III Flex. W porównaniu ze zbiornikami LNG typu „C” IMO, zbiorniki membranowe Mark III Flex charakteryzują się niższym ciśnieniem wewnętrznym, temperaturą i szybkością wrzenia. Przekłada się to na większą trwałość zbiornika, bezpieczniejsze operacje przesyłania paliwa i mniejsze straty ładunku w wyniku parowania.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii