W okresie świątecznym trudno było znaleźć miejsce przy nabrzeżach i w dokach Stoczni Remontowej Nauta S.A. Oprócz standardowych prac remontowych, przeglądów odnowienia klasy oraz prac konserwacyjno-malarskich na wielu jednostkach instalowano systemy uzdatniania wód balastowych.
Intensywne prace prowadzone były między innymi na następujących jednostkach:
- drobnicowiec m/v RED CEDAR pływającym pod banderą Wysp Marshalla, przechodzący czwarty remont klasowy;
- drobnicowiec m/v BBC SCANDINAVIA – trzeci remont klasowy połączony z montażem systemu uzdatnia wód balastowych;
- kontenerowiec m/v HANNAH SCHULTE - remont dokowo - konserwacyjny, odnowienie klasy, montaż systemu uzdatniania wód balastowych;
- masowiec samowyładowczy M/V IMPALA ex TERTNES - prefabrykacja, montaż kolumn dla taśmowych przenośników ładunkowych, montaż nowych taśmowych przenośników ładunkowych, prace remontowe w siłowni, prace konserwacyjno-malarskie kadłuba;
- masowiec m/v Solina - remont klasowy połączony z montażem systemu uzdatnia wód balastowych;
- trawler rybacki KAPITAN GIERASZCZENKO bandery rosyjskiej – przegląd do odnowienia klasy;
- m/v JAEGER ARROW - drobnicowiec wyposażony w system samo załadowczy/wyładowczy poprzez furty boczne - suwnice nad ładowniami, obsługujący połączenie Europa – Kanada.
2021 rokiem jubileuszu 95-lecia i pozytywnych zmian
W 2021
Stocznia Remontowej Nauta S.A. jako najstarsza cywilna stocznia
remontowa w Polsce świętowała jubileusz 95-lecia istnienia. Warto dodać,
że z tej okazji, w październiku została wyróżniona nagrodą specjalną
Latarnie Gospodarki Morskiej 2021.
Dzięki skutecznie
przeprowadzonej restrukturyzacji w latach 2020/2021 spółka w sposób
niezakłócony kontynuuje działalność oraz pozytywnie ocenia dalsze perspektywy rozwoju
w nadchodzącym roku.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów