sons/offshore-energy
Pierwsi marynarze, którzy skorzystali z lotów czarterowych w ramach protokołu zmiany załogi, opracowanego przez Grupę Roboczą ds. Zmian Załogi w Singapurze (SGCCWG), 6 czerwca ostatecznie opuścili pokład masowca Genco Liberty w singapurskim porcie.
Dziewiętnastoosobowa indyjska załoga powróci teraz do domu lotem czarterowym z Singapuru do Kolombo, a następnie do Indii.
Ich koledzy, czternastu obywateli Sri Lanki i czterech indyjskich marynarzy, którzy przybyli do Singapuru ze Sri Lanki również tym samym lotem czarterowym, zakończyli kontrakty tego samego dnia.
Zmianę załogi dla Synergy Group koordynował Wilhelmsen.
„W Synergy Group desperacko staramy się przeprowadzać zmiany załogi od czasu wybuchu COVID-19. Na początku marca zaproponowaliśmy pomysł bezpiecznego korytarza dla marynarzy, aby ułatwić zmianę załogi, w kwietniu zawarliśmy sojusz z firmami morskimi, aby mobilizować do zbiorowych zmian załogi, a ostatnio działaliśmy w ramach Grupy Roboczej ds. Zmian Załogi w Singapurze. To nie przypadek, że ten ostatni sukces został osiągnięty we współpracy z Zarządem Morskim i Portowym Singapuru (MPA) oraz rządem Singapuru”- komentuje kapitan Rajesh Unni, założyciel i dyrektor generalny spółki zarządzającej statkami Synergy Group.
„Umożliwienie marynarzom ze Sri Lanki i Indii opuszczenie masowca GENCO Shipping & Trading w sposób zaplanowany i kontrolowanemy, pokazaliśmy światu, że zmiana załogi dla marynarzy innych narodowości jest możliwa nawet podczas pandemii."
W obecnych okolicznościach, kiedy skutki i ograniczenia związane z pandemią pozostają zmienne w wielu miejscach, oczekuje się, że koordynacja zmiany załogi nadal będzie stanowiła wyzwanie.
Podatki marynarskie: od 1 lipca 2024 roku sprzedaż na platformach internetowych a skutki podatkowe
Przeładunki kontenerów w Chinach w górę
Rosyjski statek wpłynął na wody terytorialne Finlandii
Szwecja. Wszczęto procedurę ochrony wraku odkrytego przez Polaków
Wielki wyciek substancji ropopochodnej na Motławie powstrzymany. Możliwy powrót żeglugi
Nie ma czasu do stracenia. Europejska energetyka wiatrowa musi przyśpieszyć