ew
Międzynarodowy dostawca usług logistycznych inwestuje w swoją południowoazjatycką sieć, by zaspokoić rosnący popyt na obsługę eksportu i importu w Bangladeszu. Operator otworzył nowe biuro Air & Sea Logistics w Chittagong – drugim co do wielkości mieście tego kraju.
„Bangladesz to interesujący rynek o bardzo dużym potencjale”, mówi Jude Crasto, Dyrektor Zarządzający Dachser Air & Sea Logistics w Bangladeszu. „Gospodarka rozwija się bardzo stabilnie, a zapotrzebowanie na lepsze i bardziej niezawodne usługi rośnie. Chittagong ma strategiczną lokalizację nie tylko ze względu na silną infrastrukturę i zasięg, ale też ze względu na bliskość klientów”, dodaje.
Nowy obiekt jest zlokalizowany w pobliżu portu, który jest najbardziej ruchliwym międzynarodowym terminalem morskim w Zatoce Bengalskiej i trzecim co do wielkości w całej Azji Południowej. Jest to zatem bardzo istotny punkt dla wszystkich dużych operacji importowych i eksportowych w regionie. W Chittagong mieszczą się także największe w kraju zakłady produkcyjne i przemysłu tekstylnego, co czyni tę metropolię biznesowym centrum południowo-wschodniego Bangladeszu.
Nowo otwarte biuro Dachser Air & Sea w Chittagong to drugi oddział operatora w Bangladeszu, po Dhace - stolicy kraju. W obu lokalizacjach firma zatrudnia łącznie prawie 40 osób. Oprócz konsolidacji frachtu morskiego dostawca usług logistycznych oferuje konsolidację frachtu lotniczego w magazynie w Dhace. Dachser Bangladesz dysponuje ponadto przestrzenią magazynową w Tongi nieopodal stolicy, skąd organizuje dystrybucję towarów na terenie całego Bangladeszu.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny