Na przełomie roku DFDS zamknął trasę promową Le Havre-Portsmouth. Operator zakończył działalność na tym połączeniu z powodów ekonomicznych, a ponadto przeprawy promowe między Anglią a Francją cechuje w ujęciu ogólnym obecnie nadwyżka zdolności przewozowych i spadające ilości przewozu towarów.
Obsługujący trasę prom Seven Sisters wypłynął po raz ostatni na trasę Le Havre-Portsmouth 31 grudnia, by następnie powrócić do swojego właściciela. Z kolei 24 pracowników promu, obsługujących trasę, zostało zwolnionych.
DFDS komentuje, iż zamknięcie tej trasy nie będzie miało wpływu na inne przeprawy promowe przewoźnika: Dover –Calais, Dover-Dunkierka oraz pomiędzy Newhaven a Dieppe.
Po zamknięciu połączenia, Brittany Ferries pozostał jedynym operatorem promowym kursującym między Le Havre a Portsmouth.
W 2013 roku na połączeniu Le Havre-Portsmouth za pośrednictwem operatora DFDS podróżowało 185 000 pasażerów, a przychód z trasy wyniósł 165 milionów koron duńskich. DFDS uznał te wyniki za niewystarczające, by pozostawić trasę w swojej ofercie.
Grupa OT Logistics sfinalizowała sprzedaż akcji chorwackiego portu Luka Rijeka
Prace na morskiej trasie Szczecin i Świnoujście trwają dalej. Umowa z PRCiP i Van der Herik Kust podpisana
ICTSI w 2022 roku ze sprzedażą usług w wysokości 2,24 mld dolarów i zyskiem większym o 44%
Port Gdynia na konferencji w Bratysławie prezentował ofertę dla słowackiego biznesu
Mateusz Berger: Polska będzie hubem gazowym dla Ukrainy i krajów naszego regionu [WIDEO]
Plaża w Rewie zostanie poszerzona jeszcze przed wakacjami