Na przełomie roku DFDS zamknął trasę promową Le Havre-Portsmouth. Operator zakończył działalność na tym połączeniu z powodów ekonomicznych, a ponadto przeprawy promowe między Anglią a Francją cechuje w ujęciu ogólnym obecnie nadwyżka zdolności przewozowych i spadające ilości przewozu towarów.
Obsługujący trasę prom Seven Sisters wypłynął po raz ostatni na trasę Le Havre-Portsmouth 31 grudnia, by następnie powrócić do swojego właściciela. Z kolei 24 pracowników promu, obsługujących trasę, zostało zwolnionych.
DFDS komentuje, iż zamknięcie tej trasy nie będzie miało wpływu na inne przeprawy promowe przewoźnika: Dover –Calais, Dover-Dunkierka oraz pomiędzy Newhaven a Dieppe.
Po zamknięciu połączenia, Brittany Ferries pozostał jedynym operatorem promowym kursującym między Le Havre a Portsmouth.
W 2013 roku na połączeniu Le Havre-Portsmouth za pośrednictwem operatora DFDS podróżowało 185 000 pasażerów, a przychód z trasy wyniósł 165 milionów koron duńskich. DFDS uznał te wyniki za niewystarczające, by pozostawić trasę w swojej ofercie.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął