PMK
Drugi największy armator kontenerowy na świecie, Mediterranean Shipping Company (MSC), zatrudnił firmę MacGregor do modernizacji 31 swoich kontenerowców.
Modernizacja odbędzie się w ramach programu MacGregor Cargo Boost, który ma zadanie podnieść opłacalność jednostek, poprzez poprawę wydajności. Każdy z kontenerowców będzie osobno poprawiany pod tym względem.
- Każde z ulepszeń zostało dokładnie zaprojektowane we współpracy z MSC. Pod uwagę braliśmy typ każdego statku, a także rejony w jakich on najczęściej pływa. W efekcie stworzyliśmy nowy, wydajniejszy niż dotąd system przewozu cargo – powiedział Atte Virta, architekt z MacGregor.
MSC i MacGregor zgodzili się nie ujawniać kwoty kontraktu. Prace rozpoczną się niebawem na przemian w każdej jednostce. Modernizacja ma się zakończyć pod koniec 2018 roku.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny