pc
Prinsess Anastasia rozpoczyna nowy sezon. Prom operatora Moby SPL wypłynął w środę z Gdańskiej Stoczni Remontowa, w której przeszedł remont. Obecnie jednostka jest w drodze do Sankt Petersburga, skąd w niedzielę wyruszy w pierwszy rejs w tym sezonie.
Princess Anastasia pływa na trasie Petersburg-Tallinn-Helsinki-Sztokholm-Petersburg. Jak informuje operator Moby SPL, „zapowiada się ekscytujący rok wycieczkowy! Setki uśmiechów, wspaniałe programy pokazowe, podniecające imprezy w barach, przepyszna włoska kuchnia – każdy dzień na promie będzie wyjątkowy”.
Statek ma 176,8 m długości, 32,86 m szerokości oraz 6,3 m zanurzenia. Zbudowana w 1986 r. jednostka pływa pod włoską banderą. Na pokład zabiera 350-osobową załogę i 2 500 pasażerów, dla których przygotowano 834 kabiny różnej klasy. Na pokładzie promu znajdują się także miejsca dla 580 pojazdów osobowych.
Moby SPL to wspólna inicjatywa dwóch armatorów: włoskiego Moby Lines i rosyjskiego St. Peter Line. Dlatego też oferta na promie Princess Anastasia skierowana jest przede wszystkim do turystów z Włoch. Przygotowano dla nich sklepy, w których kupić można biżuterię, zegarki, odzież i kosmetyki. W części restauracyjnej doświadczeni kucharze serwują m.in. tradycyjne włoskie dania przygotowywane z najlepszych składników. Dodatkowo pasażerowie promu mogą korzystać z siłowni, SPA, centrum medycznego i bogatej oferty rozrywkowej. To m.in. kino, kluby nocne i puby oraz kasyno. Specjalną strefę zabawy zorganizowano także dla najmłodszych.
Cena za podróż promem Princess Anastasia zaczyna się od 103 euro za osobę, czyli około 435 zł.
Na dobranoc mamy dla Was taką oto ślicznotkę, MF #PrincessAnastasia dziś opuściła @PortGdanskZMPG #ferry #gdansk #ro-ro #passsenger pic.twitter.com/fT0ORXcTAh
— Port of Gdańsk (@PortGdanskZMPG) 21 marca 2018
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?