jk
Armator Unifeeder A/S uruchomił nowy cotygodniowy serwis dowozowy z portu Gdańsk. Statki armatora zawijać będą raz w tygodniu do Gdańska, skąd dalej ich trasa wieźć będzie do St. Petersburga i Kotki w Finlandii.
Nowe połączenie umożliwia przewóz ładunków i dostęp do wszystkich kontenerów armatora - 20 ', 40', 40'HCPW oraz 45'HCPW, które są integralną częścią oferty shortsea Unifeeder. Połączenie transportu morskiego z transportem drogowym i/lub kolejowym pozwoli zapewnić klientom w pełni multimodalne i elastyczne dostawy "door to door".
Nowy serwis z Gdańska jest alternatywą wobec transportu drogowego dla wszystkich klientów poszukujących nowoczesnych rozwiązań. Zapewnia nie tylko atrakcyjniejszy przewóz towarów pod względem kosztów, ale i bardziej przyjazne rozwiązanie logistyczne dla środowiska.
Nowa oferta z Gdańska ma zapewnić sprawny tranzyt ładunków feederowych z/do Kotki i St. Petersburga. Możliwe będzie także repozycjonowanie pustych kontenerów z Polski do Rosji i Finlandii.
To również alternatywa dla Finlandii i Rosji w zakresie transhipmentu kontenerów przez Port Gdańsk w stosunku do rozwiązań oferowanych przez takie porty jak Bremerhaven, Hamburg, Rotterdam i Antwerpia. Nowe połączenie jest kolejnym krokiem w kierunku umacniania funkcji dystrybucyjnych Gdańska na Bałtyku oraz zwiększenia okazji załadowczych dla ładunków skonteneryzowanych.
Kryzysy powodują wzrost kosztów w żegludze, ale frachty znów spadają. Analiza rynku frachtowego i czarterowego (tygodnie 8-11/2024)
Paliwo uzyskane z orzechów nerkowca szansą na uczynienie żeglugi bardziej "zieloną"?
Pierwszy duży kontenerowiec na metanol już w Europie
Bezpiecznie do portu mimo niepogody
Biden chce jak najszybciej otworzyć port Baltimore i odbudować most Key
Śmiertelny wypadek na terenie portu w Gdyni