ew
Maersk Line podejmuje dalsze kroki w celu uproszczenia łańcuchów dostaw, rozszerzając zakres usług na swojej platformie online ship.maerskline.com. Tym samym, Maersk obejmie więcej głównych szlaków i odpowie na oczekiwania klientów.
Nowy zakres platformy obejmie klientów eksportujących z portów w Szanghaju i Ningbo we wschodnich Chinach i Qingdao w północnych Chinach do wszystkich śródziemnomorskich miejsc docelowych a także rozszerzoną ofertę z obecnych trzech portów północnych Chin (Qingdao, Xingang i Dalian) do Afryki Zachodniej, RPA i wschodniego wybrzeża Ameryki Południowej. Oferta będzie dostępna dla klientów z Chin, którzy dokonają rezerwacji bezpośrednio lub za pośrednictwem agenta bookingowego.
Jak powiedziała Silvia Ding, dyrektor ds. handlowych firmy Maersk Line: Usługa online oferowana na stronie ship.maerskline.com różni się od tradycyjnych usług offline, ponieważ zapewnia przestrzeń przewozową i kontenery już w momencie rezerwacji. Zapewnia również konkurencyjne i stałe ceny, które zapewniają klientom stabilne świadczenie usług.
Ship.maerskline.com to internetowa platforma internetowa Maersk Line, uruchomiona w listopadzie ubiegłego roku, oferująca błyskawiczne rozwiązania rezerwacyjne na różnych szlakach handlowych z wybranymi lokalizacjami początkowymi i docelowymi. Jest to inicjatywa mająca na celu wsparcie globalnej transformacji cyfrowej Maersk
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej