Maersk Line uruchamia cotygodniowy serwis pomiędzy Santa Marta i Turbo w Kolumbii oraz Europą Północną: The Colombia Express.Nowy serwis przygotowany jest pod kątem wysyłek towarów chłodzonych.
Rotacja nowego serwisu obejmuje Turbo i Santa Marta w Kolumbii oraz Portsmouth (Wlk. Brytania), Antwerpię (Belgia) i Hamburg (Niemcy) a pierwsza podróż rozpoczęła się już 8 stycznia 2016 roku. Statki pływające na tej trasie mają pojemność 2 500 TEU (kontenerów 20-stopowych).
Maersk Line zwiększa swoją flotę o 30 000 nowych, wysokiej klasy kontenerów chłodniczych (tzw. reeferów). Shereen Zarkani, szefowa działu zarządzania usługami chłodniczymi w Maersk Line komentuje strategię firmy: „Zwiększamy i unowocześniamy naszą flotę reeferów żeby pomóc naszym klientom wypełniać zobowiązania wobec ich własnych klientów. Gdy zestawimy nasze doświadczenie i relacje z klientami z rozwojem i inowacją, możemy dokonać wielu pozytywnych zmian w łańcuchach dostaw.”
Używając technologii kontenerów chłodniczych StarCare, zaprojektowanych specjalnie do transportu baananów na dłuższe dystanse (aż do 45 dni), Maersk Line wyznacza nowe standardy w obszarze transportu kontenerowego z możliwością kontroli atmosfery wewnątrz urządzenia.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej