pc
HH-Ferries ogłosiło zwiększenie liczby kursów na trasie Helsingør-Helsingborg. Zmiany mają wejść w życie już 1 grudnia br.
Zwiększenie dostępnej przestrzeni pasażerskiej oraz towarowej odbędzie się poprzez wydłużenie godzin kursowania jednego z promów. Armator poinformował, że od początku grudnia godziny kursowania jednostki Hamlet zostaną wydłużone o 5 godzin. Armator wyjaśnił, że w ten sposób odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na przewozy promowe.
„Od dłuższego czasu obserwujemy wzrost, gdy chodzi o przewozy frachtowe. Tylko w ciągu ostatnich ośmiu tygodni liczna pojazdów ciężarowych wzrosła o ponad 8 procent” - powiedział Johan Röstin, szef HH-Ferries. „Klienci frachtowi są zadowoleni z tego pływającego mostu przez Sund, a rozbudowa oferty jest częścią prowadzonych przez nas prac, które mają na celu podtrzymać wysoką dostępność i właściwy poziom serwisu”.
Firma zamierza utrzymywać progres w nadchodzącym czasie. Na wzroście liczby kursów i zaoferowaniu większej pojemności zyskać mają nie tylko klienci korporacyjni, ale też indywidualni.
Armator nie ma wątpliwości, że prom Hamlet podoła większym obciążeniom. Statek doskonale się spisywał w czasie, gdy prom Aurora przechodził prace modernizacyjne, związane z konwersją na zasilanie elektryczne.
Hamlet zbudowany został w 1997 r. Może przyjąć na pokład 100 pasażerów. Dysponuje też linią ładunkową dedykowaną pojazdom ciężarowym (553 metry) oraz pojazdom osobowym (1171 m).
Dzięki zoptymalizowaniu oferty armator będzie mógł przewieźć w roku aż o 40 tysięcy pojazdów ciężarowych więcej.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny