PMK
Kanał Sueski przez ostatnie dwie doby pogrążył się chaosie, spowodowanym licznymi kolizjami i statkami wpływającymi na mieliznę. Ruch przez ten czas był praktycznie zerowy.
Wszystko zaczęło się od wpłynięcia na mieliznę kontenerowca Aeneas 15 lipca. Przyczyną wypadku kontenerowca o nośności 63 tys. dwt była awaria silnika. To był zalążek chaosu, gdyż ta jednostka była 20 w konwoju 27 innych. Znajdujące się za nią 3 masowce nie zdążyły zareagować na awarię kontenerowca i doszło do kolizji.
16 lipca uporano się w końcu z wyciągnięciem kontenerowca i przywróceniem ruchu. Niestety tego samego dnia na mieliznę wszedł masowiec Panamax Alexander o nośności 40 tys. dwt. Dopiero następnego dnia uratowano jednostkę.
Jednak dopiero dziś władze Kanału Sueskiego wznowiły tranzyt konwojów, ale i tak mnóstwo statków zostało opóźnionych.
Rail Baltica wkładem w nowoczesny transport towarowy dla krajów nadbałtyckich
Z Portu Gdańsk do Grudziądza przetransportowano 300-tonowy element przyszłej elektrowni
Nowo wybudowane Nabrzeże Dąbrowieckie w Porcie Szczecin obsłużyło pierwszy statek
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"