Jako członek OCEAN Alliance, COSCO SHIPPING angażuje się w promowanie dobrobytu w handlu światowym poprzez zwiększanie skali i siły, zapewnianie szerszej sieci, bardziej stabilnych i wysokiej jakości produktów usługowych dla klientów na całym świecie oraz stara się wnosić wkład w stabilność globalnego łańcucha dostaw od momentu jego funkcjonowania.
Umowa o przedłużeniu współpracy o co najmniej pięć lat świadczy o determinacji OCEAN Alliance w dążeniu do stabilnej i niezawodnej obsługi swoich klientów. Wprowadzenie na rynek w 2024 roku produktu OCEAN Alliance DAY 8 zapewnia stabilność i spójność usług. Posiadając około 355 statków o łącznej pojemności około 4,82 miliona TEU i ponad 480 bezpośrednich par portów, OCEAN Alliance stale optymalizuje częstotliwość i zasięg usług, aby sprostać wymaganiom klientów w zakresie bezpośrednich połączeń. Firmie zależy na ciągłej poprawie jakości usług, przyjęciu elastycznych, praktycznych środków radzenia sobie ze zmianami, wspieraniu stabilności globalnego łańcucha dostaw dzięki bardziej stabilnym i przewidywalnym usługom.
OCEAN Alliance angażuje się w praktykowanie koncepcji „zielonej, niskoemisyjnej” i wzmacnianie rozwoju ekologicznej floty, aby wypełnić społeczne obowiązki przewoźników w zakresie ekologicznej żeglugi.
Produkt OCEAN Alliance DAY 8, który zostanie wprowadzony na rynek w kwietniu 2024 r., obejmie 37 usług:
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania