Concordia Damen uruchomiła fundusz kapitałowy BesteVaer. Fundusz ten ułatwi zakup nowych i / lub używanych statków śródlądowych, stymulując w ten sposób ruch w sektorze śródlądowego transportu morskiego.
Firma na swojej stronie internetowej umieściła narzędzie biznesplanu, aby zaoferować swoim klientom możliwość obliczenia indywidualnego biznesu dla statku motorowego, które posiada w swojej bazie danych.
Powstały plan ma być pierwszą oceną finansowania statku. Po zebraniu danych na stronie internetowej klient otrzymuje e-mailem dostosowany biznesplan.
W przypadku niepełnego spełnienia wymogów finansowych banków, Business Plan Tool dostarczy informacji o dodatkowych opcjach finansowania, które może zapewnić Fundusz Kapitałowy BesteVaer.
- Dzięki temu posunięciu dodaliśmy wartość do naszych rozwiązań, zapewniając naszym klientom pomocne narzędzie finansowania. Ułatwi to zakup nowych i używanych statków żeglugi śródlądowej z naszego portfolio magazynowego i pomoże stymulować branżę żeglugi śródlądowej – mówi Dyrektor Concordia Damen Chris Kornet
Concordia Damen
Podstawową działalnością Concordia Damen jest projektowanie i budowa statków żeglugi śródlądowej o innowacyjnym i ekonomicznym profilu. Praktyczne zarządzanie pozwala z powodzeniem budować statki na całym świecie. Oprócz przemysłu stoczniowego jest renomowanym maklerem okrętowym i zarządza flotą statków żeglugi śródlądowej. Od momentu powstania firmy Concordia Damen dostarczyła armatorom w Holandii i na całym świecie ponad 140 statków o bardzo różnych specyfikacjach. Wysoka jakość, innowacyjność i efektywny przemysł stoczniowy to znak firmowy Concordia Damen.
Damen Shipyards Group
Damen Shipyards Group działa od ponad dziewięćdziesięciu lat i oferuje rozwiązania morskie na całym świecie, poprzez projektowanie, budowę i naprawę statków oraz usługi powiązane. Damen obsługuje 36 stoczni w 18 krajach i oferuje bezpośrednie zatrudnienie ponad 13 000 osób.
Wartości Damen to wspólnota, rzemiosło, przedsiębiorczość i zarządzanie. Firma chce być najbardziej zrównoważoną stocznią na świecie dzięki cyfryzacji i standaryzacji swoich produktów. Główną działalnością Damen jest projektowanie i seryjna budowa innowacyjnych statków poprzez integrację różnych komponentów i podsystemów w wysokiej jakości platformy. Działania te są wspierane przez światową sieć sprzedaży i serwisu.
Damen zajmuje się również naprawą i przebudową istniejących statków oraz sprzedażą i produkcją komponentów dla przemysłu morskiego.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza