Concordia Damen uruchomiła fundusz kapitałowy BesteVaer. Fundusz ten ułatwi zakup nowych i / lub używanych statków śródlądowych, stymulując w ten sposób ruch w sektorze śródlądowego transportu morskiego.
Firma na swojej stronie internetowej umieściła narzędzie biznesplanu, aby zaoferować swoim klientom możliwość obliczenia indywidualnego biznesu dla statku motorowego, które posiada w swojej bazie danych.
Powstały plan ma być pierwszą oceną finansowania statku. Po zebraniu danych na stronie internetowej klient otrzymuje e-mailem dostosowany biznesplan.
W przypadku niepełnego spełnienia wymogów finansowych banków, Business Plan Tool dostarczy informacji o dodatkowych opcjach finansowania, które może zapewnić Fundusz Kapitałowy BesteVaer.
- Dzięki temu posunięciu dodaliśmy wartość do naszych rozwiązań, zapewniając naszym klientom pomocne narzędzie finansowania. Ułatwi to zakup nowych i używanych statków żeglugi śródlądowej z naszego portfolio magazynowego i pomoże stymulować branżę żeglugi śródlądowej – mówi Dyrektor Concordia Damen Chris Kornet
Concordia Damen
Podstawową działalnością Concordia Damen jest projektowanie i budowa statków żeglugi śródlądowej o innowacyjnym i ekonomicznym profilu. Praktyczne zarządzanie pozwala z powodzeniem budować statki na całym świecie. Oprócz przemysłu stoczniowego jest renomowanym maklerem okrętowym i zarządza flotą statków żeglugi śródlądowej. Od momentu powstania firmy Concordia Damen dostarczyła armatorom w Holandii i na całym świecie ponad 140 statków o bardzo różnych specyfikacjach. Wysoka jakość, innowacyjność i efektywny przemysł stoczniowy to znak firmowy Concordia Damen.
Damen Shipyards Group
Damen Shipyards Group działa od ponad dziewięćdziesięciu lat i oferuje rozwiązania morskie na całym świecie, poprzez projektowanie, budowę i naprawę statków oraz usługi powiązane. Damen obsługuje 36 stoczni w 18 krajach i oferuje bezpośrednie zatrudnienie ponad 13 000 osób.
Wartości Damen to wspólnota, rzemiosło, przedsiębiorczość i zarządzanie. Firma chce być najbardziej zrównoważoną stocznią na świecie dzięki cyfryzacji i standaryzacji swoich produktów. Główną działalnością Damen jest projektowanie i seryjna budowa innowacyjnych statków poprzez integrację różnych komponentów i podsystemów w wysokiej jakości platformy. Działania te są wspierane przez światową sieć sprzedaży i serwisu.
Damen zajmuje się również naprawą i przebudową istniejących statków oraz sprzedażą i produkcją komponentów dla przemysłu morskiego.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów