VB-10000, olbrzymi pływający dźwig, który pod koniec roku zakończył pracę przy historycznej operacji podnoszenia z dna morza wraku samochodowca Golden Ray, zerwał się z holu i osiadł na mieliźnie.
Wielki statek dźwigowy VB-10000 podniósł rufową część statku Golden Ray na barkę, po wykonaniu drugiego z siedmiu cięć, w ramach operacji usuwania zatopionego wraku.
Po długiej serii opóźnień w końcu rozpoczął się proces cięcia wywróconego samochodowca Golden Ray na części za pomocą łańcucha i gigantycznego statku dźwigowego.
Dwukadłubowy statek VB-10 000 z podwójnym kadłubem przybył do portu w Fernandina na Florydzie, aby wprowadzić ostatnie modyfikacje, przygotowując się do cięcia i usuwania przewróconego samochodowca Golden Ray z St. Simons Sound w stanie Georgia.
APRS S.A. podsumowuje projekt w zakresie ochrony wód
Podpisano umowę dt. budowy multimodalnego kolejowego węzła przeładunkowego w Porcie Szczecin
Babcock nie próżnuje i doposaża kolejną fregatę typu 31, przyszły HMS Active
RWE i Port Karlshamn razem dla rozwoju bałtyckiej energetyki wiatrowej
Arkadiusz Marchewka: rozwój żeglugi śródlądowej jednym z priorytetów Ministerstwa Infrastruktury
Przepis na "Murenę"? Remontowa Marine Design & Consulting pokazuje swój koncept korwety