Rada Nadzorcza Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A. rozstrzygnęła konkursy na stanowiska prezesa i członka zarządu spółki. Po przeprowadzonych rozmowach, zdecydowano o powierzeniu tych funkcji kolejno Piotrowi Redmerskiemu oraz Arturowi Krasińskiemu.
Jak poinformował sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury, wiceminister Arkadiusz Marchewka, został odwołany zarząd Stoczni Szczecińskiej "Wulkan" Sp. z o.o. Zapowiedział, że odbędzie się tam audyt i kontrola wszystkich działań, które wcześniej były w niej podejmowane.
Polska Żegluga Bałtycka w dalszym ciągu pozostaje bez prezesa. Do ogłoszonego z końcem stycznia konkursu stanęło dwóch kandydatów, ale ich aplikacje zawierały błędy formalne. Spółka rozpisze kolejny konkurs.
Na stronie Stoczni Szczecińskiej „Wulkan” sp. z o.o. opublikowano informacje o nowym składzie rady nadzorczej.
Po zeszłotygodniowym odwołaniu z funkcji prezesa Polskiej Żeglugi Bałtyckiej, spółka opublikowała ogłoszenie o konkursie na to stanowisko.
Nowa rada nadzorcza Polskiej Żeglugi Bałtyckiej, powołana w ubiegłym tygodniu, odwołała z funkcji prezesa spółki Andrzeja Madejskiego oraz pozostałych członków zarządu PŻB.
Ukazała się nowa publikacja dotycząca spraw i dziedzin związanych z branżą oraz gospodarką morską. Jej autorem jest Radosław Marciniak, autor szeregu publikacji i analiz dotyczących spraw morskich, a także prezes PŻB Offshore Sp. z o.o.
Prezes Polskiej Żeglugi Bałtyckiej Andrzej Madejski opowiedział w mediach m.in. o planach związanych z przyjęciem do eksploatacji nowych jednostek, a także o niezrealizowanym planie uruchomienia sezonowego połączenia Kołobrzeg – Bornholm.
PŻB Offshore Sp. z o.o. oraz SeaZip Offshore Services podpisały umowę konsorcjum. Uprzednio strony podpisały list intencyjny o współpracy w Harlingen w Holandii, sygnowany przez Radosława Marciniaka, Prezesa Zarządu PŻB Offshore oraz Jana Reier Arendsa, Dyrektora Generalnego SeaZip Offshore Services.
W małej stoczni Visentini koło Chioggi na północy Włoch stoi prawdziwy olbrzym: ma 216 metrów długości, osiem pokładów, pomieści 150 ciężarówek i 200 samochodów osobowych oraz tysiąc pasażerów. Zwodowany został na początku kwietnia, obecnie trwają prace wykończeniowe. Obserwowała je na miejscu polska delegacja. – To jest początek dużego procesu modernizacyjnego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej – powiedział PAP wiceminister infrastruktury Grzegorz Witkowski.
Wiatr wieje od Wschodu. Chiny liderem produkcji turbin wiatrowych
Rozpoczęto postępowania w sprawie linii kablowych dla MFW Bałtyk III
Syryjski armator z brytyjskim nakazem aresztowania
Chiny. Promy i ro-paxy mają zapełnić lukę w marynarce wojennej. Szykowane do inwazji na Tajwan?
Trzy szczecińskie firmy zjednoczyły siły. Chcą budować dostępne cenowo ekologiczne łodzie motorowe dla Europy
Vestas dokona chrztu nowego kontenerowca napędzanego metanolem we flocie Maersk