Wraz z postępem technologii oraz unikania korozji i zmniejszenia ciężaru na statkach zamienia się tradycyjne rury stalowe na rury z materiałów takich jak stal nierdzewna, miedź, CuNi, tytan, wielowarstwowych (PE-Alu-PE), a także wykonane z tworzyw termoplastycznych i kompozytowych.
Norweski stoczniowiec New Havyard Ship Technology zdecydował się przekształcić swoją działalność w stocznię remontowo-serwisową i zmniejszyć liczbę pracowników o około 100 osób.
NKT zakończyło szybką naprawę kabla eksportowego w systemie przesyłowym Beatrice
„VG” ujawnia: członkostwo w związkach warunkiem pracy Polaków dla Equinora
Konferencja PSEW: morska energetyka wiatrowa kołem zamachowym polskiej gospodarki
Przełożony start rakiety z polskimi satelitami. Pozwolą skuteczniej monitorować sytuację na Bałtyku
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
Rosyjska Flota Pacyfiku ćwiczyła na Oceanie Indyjskim. Kreml szuka partnerów w Azji